پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۸۹۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
طی دیداری صورت پذیرفت؛
در دیدار دکتر عباسی، نماینده کازرون و کوهچنار در مجلس، با ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، پیگیری بودجه توسعه یا بهره‌برداری بیمارستان، تونل ها، زمین ورزش، فاضلاب، دانشگاه، کتابخانه، سد نرگسی، دریاچه پریشان، بیشاپور و تنگ ابوالحیات، صورت گرفت.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف کازرون و کوه‌چنار، دکتر فریدون عباسی دوانی طی دیدار با دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس با اشاره به پروژه های عقب مانده منطقه کازرون و کوهچنار از سالیان گذشته تاکنون، پیگیر تامین بودجه آنها شد.

نماینده کازرون و کوهچنار با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان ۲۰۶ تختخوابی جدید کازرون در سال ۸۹ و در ادامه رها شدن آن، گفت: اکنون برای مردم‌ کازرون و کوه‌چنار چه پاسخی دارید؟ من مدعی العموم این مردم هستم. چرا مشابه این طرح در دیگر نقاط فارس همزمان کلنگ زنی شده و اکنون به بهره برداری رسیده است اما این منطقه محروم است؟ خواست بنده این است که این پروژه باید فعال و جبران عقب ماندگی شود.

پیگیری بودجه توسعه یا بهره‌برداری بیمارستان، تونل ها، زمین ورزش، فاضلاب، دانشگاه، کتابخانه، سد نرگسی، دریاچه پریشان، بیشاپور و تنگ ابوالحیات

دکتر عباسی در این دیدار بر اهمیت سلامت مردم و فقر امکانات حوزه بهداشت و درمان کازرون و کوهچنار تاکید داشت و خواستار فعال شدن پروژه های حوزه سلامت منطقه از جمله مرکز سرطان شناسی و توسعه بیمارستان ولی‌عصر(عج) شد.
در این دیدار گزارشی از وضعیت اعتبارات تکمیل بیمارستان فعلی کازرون نیز انجام گرفت.


سایر تصمیمات و توافقات این جلسه به شرح زیر می‌باشد:

در این جلسه اعتبار تکمیل فاضلاب کازرون پیگیری و تامین شد تا در حال اتمام قرار بگیرد.

خبرهای خوب تونلی! طی توافق نماینده کازرون و کوهچنار با رییس و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مقرر شد تونل محرم و تونل مقاومت (دیکانک) در بودجه سال ۱۴۰۰ مورد توجه و اولویت قرار بگیرند.

همچنین تا پایان سال فعالیت عمرانی دانشگاه سلمان فارسی سرعت خواهد گرفت و بخش هایی از مشکلات توسعه فضای فیزیکی و ساختمان این دانشگاه رفع خواهد شد.

خبر خوب برای ورزش روستایی اینکه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان فارس، زمین های ورزشی روستایی که فقط مشکل چمن مصنوعی دارند و شامل ۱۳ روستا می‌شوند، امسال با حمایت سازمان مدیریت برنامه ریزی فارس تکمیل خواهد شد.

این جلسه خبر خوبی نیز برای منطقه خشت به دنبال داشت که با پیگیری نماینده کازرون و کوه‌چنار و در صورت همراهی مسوولین دولتی، تا پایان سال ورزشگاه خشت تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

در حوزه فرهنگ نیز با توافق بین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و نماینده منطقه، پروژه کتابخانه نیمه تمام کازرون امسال تکمیل خواهد شد.

از دیگر مسائل بررسی شده در این جلسه می توان به بررسی احیای تالاب پریشان، ایجاد زیرساخت های گردشگری بیشاپور و مسیر ارتباطی قائمیه به سه راهی راهدار اشاره کرد.

در پایان این جلسه آخرین وضعیت سد نرگسی و پروژه تنگ ابوالحیات بررسی گردید که با توجه به رایزنی های انجام شده و اینکه در سفر اخیر دکتر نوبخت، تامین اعتبار تنگ ابوالحیات قطعی شده است، این پروژه در وضعیت خوبی است.

در خصوص پروژه سد نرگسی نیز مقرر شد پیگیری مجدانه‌ای جهت تخصیص اعتبار وفق نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی انجام شود.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18959 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
باسلام
لطفا درنوشتن خبر درست اطلاع رسانی کنید تونل مقاومت درست روبروی گاوکشک قرارگرفته هست الان دقیقا چه ربطی به دیکانک دارد که در مسیر این جاده به تنگ ابوالحیات هست
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۴
0
0
باسلام
لطفا درنوشتن خبر درست اطلاع رسانی کنید تونل مقاومت درست روبروی گاوکشک قرارگرفته هست الان دقیقا چه ربطی به دیکانک دارد که در مسیر این جاده به تنگ ابوالحیات هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
اذان صبح
۰۵:۱۰:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۳۴:۰۸
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۴۵
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۱۲