پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
چاپ تقویم کازرون در قطع بزرگتر، موجب همراهی و استفاده روزانه و در نتیجه بهره مندی دائم از مطالب آن می شود. داشتن فضای یادداشت، استفاده و استقبال تمام اقشار را در پی خواهد داشت. از طرفی چون هر کدام از وقایع و شخصیت های ذکر شده در تقویم، توضیحات مهم به همراه دارند که عدم ذکر آنها مخاطبین را محروم از این اطلاعات می کند لذا به جاست که به قدر امکان خلاصه ای در خصوص حوادث و مفاخرِ اهمّ آورده شود.

از آنجا که کازرون در طول تاریخ، بویژه تاریخ انقلاب اسلامی از شهرهای فعال و تأثیرگذار بوده است لذا بسیار بجا بود که هر ساله تاریخ حماسه ها و یادمان مفاخر و نیز وقایع تلخ و شیرین این شهر کهن، در قالب سررسید اختصاصی یادآوری شود. بنابراین از ایده «تقویم کازرون» تقدیر و از تهیه کنندۀ محترم تشکر می نمایم و جهت بهتر شدن این اثر ارزشمند مطالبی معروض می گردد.

چاپ تقویم کازرون در قطع بزرگتر، موجب همراهی و استفاده روزانه و در نتیجه بهره مندی دائم از مطالب آن می شود. داشتن فضای یادداشت، استفاده و استقبال تمام اقشار را در پی خواهد داشت.

از طرفی چون هر کدام از وقایع و شخصیت های ذکر شده در تقویم، توضیحات مهم به همراه دارند که عدم ذکر آنها مخاطبین را محروم از این اطلاعات می کند لذا به جاست که به قدر امکان خلاصه ای در خصوص حوادث و مفاخرِ اهمّ آورده شود.

بی گمان از مهم ترین جذابیت های تقویم عکس های مفاخر، طبیعت و حوادث است؛ لذا جا دارد از عکس های متنوع بیشتری استفاده شود.

قطعا آثار فرهنگ سازِ این اثر ارزشمند را در عموم مردم شاهد خواهیم بود؛ از این رو باید در جملاتِ بیانگرِ حوادث و نیز عناوین مفاخر، دقت شود تا تکریم و تجلیل لازم از بزرگان و حماسه ها و حماسه سازان به عمل آمده و به مخاطبین و همشهریان، بزرگی ایشان و عظمت حادثه منتقل شود.

در پایان جهت تکمیل این طرح زیبا، راه اندازی کانال تقویم کازرون که همراه با توضیحات کامل تاریخچه ها باشد، پیشنهاد می شود.

مجدداً تقدیر و تشکر خود را تقدیم می داریم.

نویسنده: محمود صحرایی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲