پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۳
طی آیینی صورت گرفت؛
تفرجگاه فرهنگی تربیتی ویژه فرهنگیان کازرون که خیران این شهرستان، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه خرید زمین آن را تامین کرده‌اند، در بخش دشت ارژن از توابع شهرستان شیراز افتتاح شد.
به گزارش کازرون نما، تفرجگاه فرهنگی تربیتی ویژه فرهنگیان کازرون که خیران این شهرستان، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه خرید زمین آن را تامین کرده‌اند، در بخش دشت ارژن از توابع شهرستان شیراز افتتاح شد.


نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح این تفرجگاه که به نام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، گفت: جایگاه و منزلت معلمان با مسائل مادی قابل سنجش نیست زیرا این حرفه بسیار والاتر و برتر از آن است که در بیان و گفتار بتوان آن را توصیف کرد و اگر کسی شغل معلمی را برای پول برگزیده، اشتباه کرده است زیرا علم آموزی و آموزش به دیگران نیازمند علاقه و دلبستگی به این کار است.


دکتر فریدون عباسی، همچنین به لزوم توجه مسوولان به معیشت فرهنگیان اشاره و بیان کرد: چرا نباید حقوق یک فرهنگی همتراز با یک خلبان باشد، نکته قابل توجه در این است که خلبانان با علم آموزی از فرهنگیان به این رتبه رسیده‌اند.   


رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون هم در این آیین گفت: با توجه به اینکه فرهنگیان این شهرستان نیاز به یک تفرجگاه مناسب داشتند، تلاش شد تا با همت خیران کازرونی زمینی برای راه‌اندازی این تفرجگاه خریداری شود

امیر حسین جمشیدی افزود: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه خرید زمین این تفرجگاه را که چهار هزار مترمربع مساحت دارد، خیران شهرستان کازرون تامین کرده‌اند. 

به گفته وی، این تفرجگاه از ظرفیت پذیرش بیش از ۲۰۰ دانش آموز برخوردار است.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18947 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰