پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
طی مراسمی؛
مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با حضور سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی فارس، فرماندار ، امام جمعه ، مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون با بیان اینکه شاخصه اصلی پیروزی انقلاب در تاریخ رهبری،مکتب و مردم بوده گفت: این سه عامل در پيروزي انقلاب اسلامي و حفظ و نگهداري آن تا امروز نقش اساسي داشته و تا زمانيكه اين سه عامل وجود دارد انقلاب ما و نظام ما ، مسير عزت را خواهد پيمود، و باید نگذاریم دشمنان نظام ما در جهت انحراف نظام قدمی بردارند و با تقویت این سه عامل باید تمام تلاش خود را بکنیم تا همچنان نظام جمهوری اسلامی مقتدر تر از قبل به حرکت روبه جلو خود ادامه دهد.


داریوش دهقان در این مراسم از زحمات چندین ساله سرهنگ عبادی نژاد بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون و آرزوی توفیق برای سرهنگ زراعتیان در مسئولیت جدید گفت : نیروی انتظامی به عنوان نهادی مقدس در تمامی عرصه ها حضوری فعال داشته و در توسعه فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی جامعه نقش تاثیر گذاری دارد .

داریوش دهقان فرماندار شهرستان کازرون با تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان در بحث های گوناگون اظهار داشت : کشفیات صورت گرفته و متلاشی شده باندهای سازمان یافته که در زمینه های مختلف سعی در خدشه دار کردن امنیت این خطه از ایران اسلامی داشتند ، خود گواه اشرافیت و هوشیاری عوامل انتظامی نسبت به موضوعات مختلف است .

در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از زحمات چندین ساله سرهنگ عبادی نژاد تجلیل و سرهنگ زراعتیان بعنوان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون معرفی شد.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18894 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸