پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
دکتر عباسی اظهار داشت:
مراسم تودیع و معارفه ریاست دانشگاه سلمان فارسی، درقالب یک جلسه‌ی کاری وبا حضور دکتر منتظر رییس مرکز نظارت ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه، رنجبر معاون فرماندارویژه کازرون، شفیعی مسؤل دفترنماینده شهرستان‌های کازرون و کوهچنار، جمعی از رؤسای ادوارمختلف دانشگاه سلمان وبرخی دیگراز مسوولین شهرستان در دانشگاه سلمان فارسی برگزار گردید.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، در این مراسم پیام دکتر فریدون عباسی‌دوانی، نماینده شهرستان‌های کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی که نتوانستند به صورت حضوری در این مراسم حضور یابند، توسط مسوول دفتر ایشان قرائت گردید. دکتر عباسی‌دوانی در متن پیام خود خاطر نشان نموده بود: دانشگاه و پیشرفت علمی آن در کنار حفظ هویت فرهنگی، تضمین کننده استقلال سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی است. معتقدم دانشگاه‌های ما در مختصات انقلاب اسلامی، به عنوان محور توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خواهند بود. جدی گرفتن جایگاه و نقش تعیین کننده اساتید به عنوان فرماندهان جهاد علمی و در سنگر دانشگاه، می‌تواند در حل بسیاری از چالش‌های کشور، به ویژه در این دوران حساس که دشمن با تمام ظرفیت به میدان آمده است و رفاه و اقتصاد جامعه ما را هدف قرار داده است، گره گشا باشد.

ایشان همچنین در پیام خود یادآور شدند: نگاه راهبردی مدیران و خرد جمعی در این شهرستان، توسعه دانشگاه‌های شهرستان در طراز مردم فرهیخته این خطه است. ما امروز شاهد حضور وحدت آفرین بسیاری از دلسوزان این شهر برای کمک به توسعه و پیشرفت کازرون هستیم و مسیر توسعه و پیشرفت کازرون در حال ریل‌گذاری است. در این میان توجه به ارتقا کمی و کیفی محیط دانشگاه برای گرفتن نقش در طرح‌های توسعه از اولویت‌هاست. در گام اول انتظار داریم به همت اساتید، دانشجویان و دست‌اندرکاران دانشگاه سلمان فارسی، شاهد توسعه کمی و کیفی براساس نظام برنامه‌ریزی هدفمند در حوزه‌های آموزشی، تحقیقاتی و فرهنگی باشیم.

دکتر فریدون عباسی‌دوانی همچنین تأکید نموده بود: دانشگاه سلمان فارسی باید توانمند شود و در قواره یک دانشگاهِ محور برای پیشبرد توسعه کشور قرار گیرد. این مسئله با حضور برادر گرامی جناب دکتر فاضل‌نیا به عنوان یکی از نخبگان این شهر با رویکرد توسعه‌گرایی و صاحب تجارب در مدیریت‌های گذشته، می‌تواند ما را به این اهداف نزدیک کند.

ایشان در پایان ضمن تشکر از زحمات رئوسای سابق این دانشگاه به ویژه دکتر غفاری‌پور، از هیئت امنا این دانشگاه و مدیران وزارت علوم، دانشگاه شیراز و همه‌ متولیان امر که در حمایت و پشتیبانی از دانشگاه سلمان فارسی مسوولیت دارند، تقدیر نمود و با گرامی‌داشتن یاد و خاطر شهدا شهرستان، تصریح نمود: اینجانب مصمم هستم با کمک همه‌ی عزیزان و دانشگاهیان این شهر برای توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا دانشگاه‌های این شهر در تعامل با متولیان امر در وزارت علوم، وزارت بهداشت و معاونت علمی ریاست‌جمهوری به تقویت کمی و کیفی دانشگاه سلمان فارسی توجه ویژه نمایم و ان‌شاالله در ایام پیش‌رو شاهد عملیاتی شدن طرح‌ها و برنامه‌های ایجاد شده خواهیم بود.
حجت‌الاسلام صباحی امام جمعه کازرون، دکتر منتظر، رییس دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، دکتر غفاری‌پور ریاست پیشین دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فاضل‌نیا سرپرست این دانشگاه از دیگر سخنران‌های این مراسم بودند که مشروح اظهارات آنها در قالب خبرهای جداگانه‌ای از طریق پایگاه‌های رسمی خبری دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم دکتر منتظر، تقدیرنامه دکتر غلامی برای دکتر غفاری‌پور را به ایشان اعطا و حکم صادر شده از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای تصدی سرپرستی دانشگاه سلمان فارسی کازرون توسط دکتر فاضل‌نیا را به ایشان تقدیم نمود.
حضور در قطعه شهدا گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های آنها و همچنین بازدید از پردیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون، از جمله دیگر برنامه‌هایی بود که در قالب آیین تودیع و معارفه ریاست دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار گردید.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18888 :لینک این خبر جهت کپی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیزاله دهقان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
تقوویت دانشگاههای مختلف شهرستان خیلی ضروری و مهم است. ولی دکتر عباشی باید اولویت پیگیریهای خودشان در دوره نمایندگی در بحث علمی و بهداشت و درمان پیگیری جهت ایجاد دانشگاه علوم پزشکی مستقل در کازرون باشد. این مسئله خیلی خیلی واجب است. تا کی مردم کازرون باید برای کوچکترین مسایل پزشکی شیراز برن. وجود دانشگاه علوم پزشکی در هر شهری می تواند باعث بهبود کمیت و کیفیت خدمات بهداشت و درمان در شهرستان شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲