پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
جمشیدی خبر داد:
مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت:‌ به ‌منظور نظارت اولیای دانش آموزان بر فرایند ثبت‌نام، سامانه «نظارت همگانی بر فرایند ثبت‌نام» راه‌اندازی شده است.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، امیرحسین جمشیدی با اشاره به اینکه از والدین می‌خواهیم ما را در امر نظارت بر ثبت‌نام یاری کنند تا این کار به درستی انجام شود، اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی به ادارات آموزش‌ و پرورش، در این فرایند یکی از اولیا منتخب عضو انجمن اولیا و مربیان در تمامی مدارس دولتی و غیردولتی، به‌صورت داوطلبانه و افتخاری بر فرایند ثبت‌نام نظارت می‌نماید.
وی گفت: اولیای ناظر نیز با تکمیل نمون برگ نظارتی و ارسال آن به کارشناسی ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش، تا پایان فصل ثبت‌نام (ابتدای مهر) در این امر فعالیت می‌کنند و کارشناس ارزیابی عملکرد این مدیریت نیز موظف به ثبت فرم یادشده در سامانه نظارت می‌باشد. 
مدیر آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: براساس ماده 30 آیین‌نامه اجرایی هرگونه مصاحبه و اخذ هزینه به ‌جز هزینه بیمه و کتاب در هنگام ثبت نام ممنوع است.
جمشیدی همچنین با بیان اینکه براساس ماده 31 آئین‌نامه اجرایی، خانواده‌ها باید با رعایت محدوده‌بندی مدارس برای ثبت‌نام مراجعه کنند، گفت: برای رعایت ساماندهی نیروی انسانی و تراکم کلاس‌های درس حتماً باید محدوده‌بندی مدارس رعایت شود.
مدیر آموزش و پرورش کازرون ادامه داد: خانواده‌ها اگر از مدارس شکایتی دارند می توانند به سامانه شکایات به آدرس http://shekayat.medu.ir مراجعه کرده و با احراز هویت ثبت شکایت کنند که طی 7 تا 10 روز پاسخ اقناع کننده‌ای به آن داده خواهد شد.
وی در پایان گفت: دانش آموزان میان‌پایه نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق مدرسه به‌صورت سیستماتیک به پایه بعدی منتقل شوند مگر اینکه محل سکونت آنها عوض شده باشد و بخواهند مدرسه را جا به جا کنند.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18878 :لینک این خبر جهت کپی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رزاززاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
0
0
با سلام و احترام
چطور میشه فهمید که برای ثبت نام فرزندم کدام مدرسه در محدوده هست؟
و چرا اولیا نباید در انتخاب مدرسه فرزند خود حق انتخاب داشته باشد؟
ممنون میشم جواب بنده رو بدید تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳