پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۶
دکتر فاضل نیا در دیدار هایی صمیمانه با کارکنان دانشگاه سلمان فارسی مطرح نمود:
دکتر غریب فاضل‌نیا، سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون، صبح امروز ۲۴ تیرماه، با حضور در دفاتر کار و فضاهای مختلف کاری این دانشگاه، طی دیدارها و گفتگوهایی صمیمانه با کارکنان و برخی از اعضا هیئت علمی، به بحث و گفتگو پیرامون فعالیت‌های آنها پرداخت.
بنا به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فاضل‌نیا در گفتگوهایی جداگانه با کارکنان این دانشگاه، ضمن تشکر از تلاش‌های آنها، بر لزوم استفاده مطلوب‌تر از منابع و بهره‌وری بیشتر از زیرساخت‌های موجود تأکید نمود و خاطر نشان کرد: بایستی تمام ظرفیت‌های علمی و فرهنگی دانشگاه سلمان فارسی برای توسعه منطقه و کشور به کار گرفته شود. در شرایط کنونی کشور با مدیریت بهینه منابع و زیرساخت‌ها و تقویت سرمایه‌های انسانی و علمی موجود در دانشگاه، هم می‌توانیم مشکلات را برطرف نماییم و هم زمینه‌های لازم برای توسعه پایدار را فراهم آوریم.

ایشان همچنین بر اهمیت گسترش روابط با سایر مراکز علمی و دستگاه‌‌های دولتی در سطح شهرستان کازرون و استان فارس و سایر نقاط کشور تأکید نمود و خاطر نشان کرد: در این مسیر، برقراری تعامل و استفاده مشترک از ظرفیت‌های نهادهای علمی و سایر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، علاوه بر اینکه کمک شایان توجهی به حل مشکلات می‌کند، به تقویت هم‌افزایی موجود در شهرستان نیز منجر خواهد شد.  
سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون همچنین حضور و فعالیت پرسنلی متعهد را از جمله شاخصه‌های برجسته‌ی دانشگاه سلمان فارسی کازرون برشمرد و افزود: هم در دانشگاه سلمان فارسی و هم در مجموعه شهرستان کازرون سرمایه‌های انسانی خوب و برجسته‌ای داریم که بایستی با مدیریت بهینه و تکیه به مبانی علمی و در نظر داشتن چشم‌اندازهای توسعه‌ای، از این سرمایه‌ها در جهت ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه استفاده نماییم.
گفتنی است دفاتر کار کارکنان، رصدخانه، آزمایشگاه‌ها، سالن اجتماعات استاد علی دوانی، خانه فرهنگ میرزاصالح کازرونی، کتابخانه‌ها، تأسیسات، نگهبانی‌ها، انبارها و... از جمله اماکن و فضاهای مختلفی بودند که دکتر فاضل‌نیا از آنها بازدید و با مسوولان هر یک به گفتگو پرداخت.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18870 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰