پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
شهردار کازرون در دیدار با نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار، اظهار داشت:
شهردار کازرون در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با نماینده شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت دکتر عباسی دوانی برای وصول مطالبات شهرداری از سایر ادارات شد.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کازرون، مهندس محمدامین مهرورز در این دیدار خطاب به دکتر عباسی گفت: چند مورد از این مطالبات به کمیسیون ماده 77 برده شده و رای هم صادر شده که ادارات دولتی از بابت عوارض و ساخت و سازهای خود بدهکار شهرداری هستند.
وی با اشاره به اینکه آرای صادره در کمیسیون ماده 77 لازم‌الاجراست، افزود: تنها راه توقف رای کمیسیون، ابطال با رای دیوان عدالت اداری است؛ بنابراین تقاضا داریم مواردی را که رای گرفته‌ایم با کمک شما وصول کنیم.
شهردار کازرون مجموع مطالباتی که رای برای آنها صادر شده را بیش از 10 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: مجموع مطالب شهرداری از دیگر ادارات حدود 40 میلیارد تومان برآورد می‌شود که امیدواریم با کمک شما بتوانیم آنها را وصول کنیم.
مهندس مهرورز با اشاره به کاهش چشمگیر درآمد شهرداری به دلیل شرایط اقتصادی کشور و نیز شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: از یک طرف رشد حدود پنج برابری فعالیت‌های عمرانی ما در شهر آغاز شده و از سوی دیگر هزینه اجرای طرحها به دلیل تورم و گرانی، چند برابر شده است.
به گفته شهردار کازرون، اگر این مطالبات وصول شود، شهرداری جانی دوباره خواهد گرفت و می‌تواند بسیاری از کارهای عمرانی و خدماتی که برنامه‌ریزی کرده را با سرعت بیشتر و در مقیاس بزرگتری به اجرا درآورد.
مهندس مهرورز در بخش دیگری از سخنان خود به خسارات سنگین وارد شده به شهر در جریان ناآرامی‌های سال قبل اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در جریان ناآرامی‌ها خسارات سنگینی هم به تجهیزات شهری و خدماتی و هم به سیمای شهر وارد شد که علی‌رغم قول‌های متعدد مسئولان شهرستان واستان، هیچ گونه وجهی بابت این خسارتها به شهرداری پرداخت نشد.
وی همچنین با اشاره به تاثیر سوء ساختمانهای سوخته بانکها در سیمای شهر، تصریح کرد: متاسفانه بعضی از بانکها از پاسخگویی و برگزاری جلسه برای تغییر این وضعیت استنکاف می‌کنند.
شهردار کازرون همچنین در این جلسه از دکتر عباسی دوانی درخواست کرد در زمینه خریداری و اختصاص برخی ماشین‌آلات عمرانی به شهرداری کازرون کمک شود.
نماینده مردم شهرستانهای کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی نیز موارد مطرح شده را یادداشت کرد و قرار شد موارد در جلسه‌ای مشترک در تهران با حضور شهردار و نمایندگان شورای شهر کازرون پیگیری شود.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18866 ؛لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹