پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
دکتر لاری، خبر داد:
سخنگوی وزارت بهداشت، خبر داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد موارد مرگ روزانه بیماران در کشور است.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۹ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۹۵ مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۰ هزار و ۴۵۸ نفر رسید.


دکتر «سیما سادات لاری» در گفت و گو با شبکه خبر اظهار داشت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که این بیشترین تعداد موارد مرگ روزانه بیماران در کشور است و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

او خاطرنشان کرد: خوشبختانه با لطف خدا و تلاش همکارانمان تا کنون ۲۱۲ هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند، البته سه هزار و ۳۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون یک میلیون و ۸۹۷ هزار و ۸۰۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری اضافه کرد: همانند روزهای گذشته استان های خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.

او گفت: استان های تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان یادآور شد: در طول ۶ روز گذشته، یک میلیون نفر به مجموع مبتلایان کووید۱۹ در دنیا افزوده شد و شمار مبتلایان کرونا در جهان از مرز ۱۲ میلیون نفر عبور کرد و این نشان دهنده روند افزایشی شیوع و ابتلا به این بیماری در همه کشورهای جهان است.


من هم ماسک می زنم



https://chat.whatsapp.com/FhGnzG72TdpE3Pyuo4ftsf :واتساپ کازرون نما

http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18859 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳