پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
دکتر فاضل نیا، اظهار داشت:
دکتر فاضل نیا که به منظور تجدید میثاق با شهدا، در قطعه شهدای شهرستان کازرون حضور یافته بود، اظهار داشت: اگر امروز می‌توانیم در نهاد دانشگاه فعالیت کنیم و به تولید دانش و علم بپردازیم، مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدایی هستیم.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر فاضل‌نیا که به همراه دکتر غفاری‌پور، رییس پیشین دانشگاه سلمان فارسی و هیئت‌رییسه این دانشگاه در قطعه شهدا شهرستان کازرون حضور یافته بود، بر لزوم حفظ و نگهداری از میراث گران‌بها و ارزشمندی که از شهدا به یادگار باقی مانده است، تأکید نمود و خاطر نشان نمود: اگر امروز می‌توانیم در نهاد دانشگاه فعالیت کنیم و به تولید دانش و علم بپردازیم، مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های شهدایی هستیم که خالصانه از جان خود گذشتند و همین مسئله نیز رسالت ما را برای تقویت نهاد علم و دانشگاه بیش از پیش سنگین می‌کند.
وی همچنین با حضور بر مزار شهید بهبود از شهدا دوران دفاع مقدس کازرون، خاطر نشان نمود: دیروز با این شهید بزرگوار همسنگر بودم و امروز در سنگری دیگر، میراثی که ایشان و سایر شهدای بزرگوار شهرستان برجای گذاشته‌اند، به ما واگذار شده است و امیدوارم با همدلی و همراهی تمامی نیروها و ظرفیت‌های مختلف شهرستان، بتوانیم این میراث گران‌بها را حفاظت کرده و رشد و اعتلا ببخشیم.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18858 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲