پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
ریاست شبکه بهداشت شهرستان خبر داد:
سی و ششمین نشست قرارگاه مقابله با کروناویروس کازرون در دفتر فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کازرون نما، رییس شبکه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کروناویروس ضمن قدردانی از مشارکت اعضای قرارگاه مبارزه با کووید۱۹ با مسوولان حوزه سلامت شهرستان از ابتدای اپیدمی این بیماری در کشور تاکنون، مهمترین عامل شیوع و افزایش مبتلایان به کروناویروس در روزهای گذشته را حضور مردم در اجتماعات و رعایت نکردن نکات بهداشتی عنوان کرد.
دکتر «بندر برامکی» گفت: بهترین شیوه مدیریت پیشگیری از بیماری کووید۱۹، حساس سازی مردم نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی مانند حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات با هدف قطع زنجیره انتقال است.

او بر محدود کردن ظرفیت تالارهای برگزاری مجالس، اعمال محدودیت در برگزاری مراسم ترحیم در آرامستان ها، استفاده اجباری کارمندان و مراجعان به ادارات و رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی از ماسک، گندزدایی مستمر مکان های پُر تردد و ساماندهی تفرجگاه امامزاده «سید حسین»، تاکید کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون از تعطیلی موقت ناوگان حمل و نقل اتوبوس درون شهری و ممنوعیت حضور بیش از سه مسافر در تاکسی های درون شهری، غربالگری و شناسایی افراد در معرض خطر ابتلا به کروناویروس، محدودیت در برگزاری نشست های غیرضروری در ادارات شهرستان، کاهش ظرفیت پذیرش تالارهای برگزاری مجالس به میزان ۳۰ درصد گنجایش آنها، نظارت کارشناسان اتاق اصناف و اداره صَمت بر عملکرد مراکز تجاری و نصب بنرهای آموزش دستورالعمل های بهداشتی در ورودی بازار شهر، تعطیلی وسایل بازی در پارک ها و به صدا درآوردن آژیر خطر وضعیت شیوع کروناویروس از طریق بلندگوی سازمان آتش نشانی، به عنوان مصوبات این نشست نام برد.

این نشست با حضور «داریوش دهقان» فرماندار ویژه، «یوسف فروتن» معاون عمرانی فرماندار، دکتر «سجاد شرافت» رییس بیمارستان ولیعصر(عج)، «زهرا طهماسبی» معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و مسوولان ادارات شهرستان کازرون برگزار شد.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18824 :لینک این خبر جهت کپی


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲