پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
طی جلسه‌ای صورت گرفت؛
طی جلسه‌ای تصمیم بر آن شد که رویکرد مشارکت انجمن میراث پریشان با شبکه دامپزشکی ادامه یافته تا در حوزه های فرهنگسازی، ترویج و آموزش همکاری منجر به نتیجه ای، تجربه شود.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی انجمن میراث پریشان، دیروز جلسه ای با هدف همکاری های مشترک انجمن محیط زیستی میراث پریشان و شبکه ی دامپزشکی شهرستان کازرون با حضور دبیر و چند تن از اعضای انجمن، رئیس شبکه و جمعی از همکاران وی در دفتر ریاست شبکه دامپزشکی کازرون برگزار گردید.

در این جلسه اعضای انجمن به بیان دغدغه های خود در خصوص انتقال بیماری های دام و طیور به حیات وحش پرداخته، و همچنین پیرامون بحث مدیریت دام در عرصه ها صحبت کردند. در ادامه دکتر کاظمیان مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان ضمن‌ استقبال از مشارکت سمن ها در اداره متبوع خود توضیحاتی پیرامون اقدامات شبکه دامپزشکی جهت پیشگیری از سرایت بیماری های مشترکی مثل تب برفکی به حیات وحش سخن گفت و اشاره کرد: ما با توجه به حساسیت منطقه دشت برم و وجود سایت گوزن در این منطقه تمرکز واکسیناسیون خود را بر دام های این منطقه قرار داده ایم و در مورد سایر بیماری ها نیز این چنین است.

در ادامه این جلسه تصمیم بر آن شد که رویکرد مشارکت انجمن با شبکه دامپزشکی ادامه یافته تا در حوزه های فرهنگسازی، ترویج و آموزش همکاری منجر به نتیجه ای، تجربه شود.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18811 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳