پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
طی سفر خادمان حرم مطهر رضوی، شهرداری کازرون میزبان پرچم و خادمان حرم رضوی همزمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا(ع) شد.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون صبح روز گذشته به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع)خادمان حرم امام رضا (ع)که حامل پرچم بارگاه امام هشتم شیعیان بودند به کازرون سفر کرده و در شهرداری کازرون حضور پیدا کردند، که مورد استقبال شهردار قرار گرفتند.
در ابتدا، شهردار کازرون ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و خوشامدگویی، اظهار کرد: یکی ازبزرگترین نعمات که شامل حال کشور ما شده، وجود اماکن مقدس و در راس آنها مرقد مطهرامام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.
مهندس مهرورز حضور خادمان رضوی در کازرون را مایه خیر و برکت برای این شهر دانست و گفت: خداوند را شاکرم که امسال برای دومین بار این سعادت را داشتم که این عزیزان را زیارت کنم؛ بی‌شک حضور خادمان رضوی در شهرهای مختلف وخصوصا شهر کازرون به ترویج فرهنگ اسلامی کمک شایانی می کند.
حاج آقا شیر قاضی خادم الرضا نیز ضمن تشکر از شهردار و مجموعه شهرداری کازرون به خاطر خدمت رسانی به مردم، رضای خدا را در امر خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: در این دروران کرونایی کادر پزشکی ،بسیجیان و مجموعه شهرداری های کشور زحمات زیادی کشیدند که سعی کردیم با حضور در شهرهای مختلف از این عزیزان تفقد و دلجویی کنیم.
وی همچنین اضافه کرد: هدف از این کار احیای سنت زیارت از راه دور است که خادمین امام رضا (ع) پرچم متبرک امام رضا (ع) را حمل می کنند تا عطر شمیم رضوی در همه جا پراکنده گردد.
درپایان خادمان حرم امام رضا (ع) نشان سینه حضرت امام رضا (ع) را به شهردار کازرون اهدا کردند.



http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18809 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸