پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون، خبر داد:
حمید رشیدی از خرید تضمینی گوجه فرنگی کشاورزان شهرستان کازرون، خبر داد.
به گزارش کازرون نما، حمید رشیدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون در گفت‌وگویی، با اشاره به خرید تضمینی گوجه‌فرنگی از کشاورزان شهرستان کازرون، اظهار کرد: بر اساس قرارداد منعقده بین سازمان تعاونی روستایی و کارخانه‌های تولید رب، ۳ کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در کازرون و ۲ کارخانه در مرودشت، این محصول را به ازای هر کیلو ۱۰ هزار ریال از کشاورزان کازرونی خریداری می‌کنند.
او ادامه داد: از مبلغ ۱۰ هزار ریال، ۶ هزار و ۵۰۰ ریال را کارخانه‌های رب و ۳ هزار و ۵۰۰ ریال آن از طریق دولت پرداخت می‌شود.

حمید رشیدی تصریح کرد: شرکت بهشهد با ظرفیت روزانه ۵۰۰ تن، شرکت تعاونی ۳۸۱ با ظرفیت روزانه ۲۰۰ تن و شرکت شارونا با ظرفیت روزانه ۱۰۰ تن در کازرون و شرکت‌های نامزد و یکرنگ با ظرفیت هر یک روزانه ۵۰۰ تن در مرودشت گوجه فرنگی تولیدی در شهرستان کازرون را می‌خرند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کازرون اضافه کرد: بر اساس ظرفیت‌های اعلام شده و سهمیه هر منطقه، کشاورزان می‌توانند جهت دریافت معرفی نامه به مراکز جهاد کشاورزی منطقه خود مراجعه کنند.

او بیان کرد: یارانه دولتی صرفا به کشاورزانی تعلق می‌گیرد که با معرفی نامه مراکز جهاد کشاورزی، گوجه فرنگی تولیدی خود را به کارخانه‌های طرف قرارداد تحویل دهند.

حمید رشیدی گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۳۰۰ هزار تن گوجه فرنگی از بالغ بر ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار مزارع کشاورزی برداشت شود.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18808 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳