پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون اظهار داشت:
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون گفت: در مسابقه کمپین سفیران سلامت یک دانش آموز کازرونی به عنوان برگزیده کشوری دست یافت.
به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، هادی زال زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به جهت توجه دادن مردم به این امر که در خانه ماندن بهتر است، دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در ماه های فروردین و اردیبهشت اقدام به راه اندازی کمپین هر دانش آموز یک سفیر سلامت با محوریت شعار «نه به سفر و نه به دید و بازدید، سالم در خانه بمانید» نمود.

کسب عنوان برگزیده کشوری مسابقه کمپین سفیران سلامت توسط دانش آموز کازرونی

وی ادامه داد: این مسابقه بین دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه اول برگزار شد و آنان می توانستند آثار خود را در قالب کلیپ کوتاه دانش آموزی، عکس، پیام بهداشتی و یا نقاشی به این مسابقه ارسال کنند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کازرون افزود: روژان اسماعیلی دانش آموز پایه چهارم از دبستان غیردولتی میلاد زهرا(س) که با ترسیم نقاشی در این مسابقه شرکت کرده بود، توانست مقام برگزیده کشوری را کسب نماید.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18807 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳