پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
تمهید مسوولین بهداشت کازرون در کرونا؛بی خبری،خوش خبری !!!
مثالی که این روزها سرلوحه کار مسوولان بهداشتی کازرون شده است!
مردم را در بی خبری کرونا گذاشته اند تا به قولی التهاب جامعه یا مدرن تر تشویش اذهان عمومی کمتر شود!
این در حالی ست که شواهد و قرائن و گفته های منابع موثق نشان می دهد شیوع کرونا ویروس خیلی بیشتر از آن ست که مسوولین بهداشتی
می گویند!

وضع شیوع کرونا در کازرون بغرنج تر از آن ست که گفته
می شود، به نحوی که منابع موثق از دل کادر بهداشت و درمان اظهار دارند ظرف چند روز اخیر تست بیش از ۵۰ مورد مشکوک در شهر کازرون و بخش های تابعه مانند ،خشت،کمارج،بالاده و ...مثبت بوده است ولی مسوولین بنا به دلایلی که فقط خودشان می دانند چیست 
اعلام نمی کنند!

نکته جالب تر این که با وجود اعلام آمارهای غیر رسمی از سوی منابع مردمی و خارج از کادر درمان ،هیچ واکنشی از سوی مدیریت بهداشت و درمان شهرستان دیده نمی شود و در واقع این عدم واکنش و تکذیبیه نوعی تایید بر صحت آمارهای اعلام شده است!

این امر بسیار قابل تامل است چرا که مسوولین ذی ربط اگر جان و سلامت مردم برایشان مهم است باید آمار را روزانه ،هفتگی یا لااقل ده روز یک بار اعلام کنند!

اگر آمار اعلامی غیر رسمی صحت دارد به صراحت با مردم در میان بگذارند ،تا مردم اینگونه بی خیال و بی تفاوت و بدون رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی در جامعه حاضر نشوند
و اگر آمارهای اعلامی غیر رسمی کذب است با صدور تکذیبیه ای مردم را آگاه کنند تا فعالین اجتماعی و دلسوزان مردم در عذاب نباشند!

به راستی در عصر ارتباطات جایگاه تعامل و اطلاع رسانی مسوولین با مردم در کازرون ما کجاست؟؟؟

عدم ارائه آمار از سوی مسوولین بهداشتی در‌ کازرون موجب گشته شیوع ویروس منحوس کرونا برای مردم امری عادی قلمداد شود ،به نحوی که نود درصد افراد بدون‌ماسک ،دستکش و شیلد از خانه بیرون می آیند،در ادارات اکثریت قریب به اتفاق کارمندان بدون رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی با ارباب رجوع مراوده می کنند،پمپ بنزین ها دیگر چیزی به نام دستکش برای برداشتن نازل به مردم ارائه
 نمی کنند و .....!

به واقع در بحث شیوع بیماری کرونا ویروس ارائه سیاست بی خبری خوش خبری از سوی مسوولین به پذیرش کامل مردم رسیده است،امید که این سیاست موجب فاجعه ای غیر قابل جبران نشود!
نویسنده: مسلم دین پژوه
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
0
0
اگر فکر کنیم آمار واقعی قاعدتا متفاوت است البته ممکن است عده ای نیز به هر نحو تمایل نداشته باشند بیماری خود را فاش کنند. ضمنا آمار کم، لزوما به معنای شرایط مطلوب نیست چه اینکه الان افغانستان از ما وضعیت بهتری بایدداشته باشد!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹