پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
بیانیه حوزه علمیه شهرستان کازرون به مدیر کل دادگستری فارس؛
همانا ما پیامبران خود را با ادلّه روشن فرستادیم و با ایشان کتاب و میزان عدل را نازل کردیم تا مردم قیام به قسط کنند/ در اجرای عدالت نمره مطلوبی کسب نکرده ایم/ یکی از مؤلّفه های اصلی تحقّق عدالت در جامعه مبارزه با فساد و ویژه خواری بخصوص در میان مسؤولین می باشد/ خواستار حمایت قاطع از دادستان های استان هستیم.
متن بیانیه حوزه علمیه شهرستان کازرون، به مدیرکل دادگستری استان فارس به شرح زیر است:

باسمه تعالی
«لَقَد أَرسَلنَا رُسُلَنَا بِالبَیِّنَاتِ وَ أَنزَلنَا مَعَهُمُ الکِتَابَ وَ المِیزَانَ لِیَقُومَ النَّاسُ بِالقِسطِ» (حدید/25)
"همانا ما پیامبران خود را با ادلّه روشن فرستادیم و با ایشان کتاب و میزان عدل را نازل کردیم تا مردم قیام به قسط کنند"
مدیر کل محترم دادگستری استان فارس
حضرت حجّت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی دامت توفیقاته
سلام علیکم
احتراماً به استحضار می رساند از آن جا که اجرای عدالت در جامعه از اساسی ترین وظایف مسؤولان در جامعه اسلامی و از آرمان های بلند امام عظیم الشّأن و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است اینک و با گذشت بیش از چهار دهه از عمر این انقلاب بنا بر فرمایشات مقام معظّم رهبری در این مقوله تاکنون نمره مطلوبی کسب نکرده ایم که این خود جای بسی تأمّل دارد. حال از آن جهت که یکی از مؤلّفه های اصلی تحقّق عدالت در جامعه مبارزه با فساد و ویژه خواری بخصوص در میان مسؤولین می باشد؛ لذا به نمایندگی از طلاب و روحانیّون بسیجی پایگاه مقاومت انصار المهدی(عج) حوزه علمیّه شهرستان کازرون ضمن قدر دانی و تشکّر از زحمات خطیر حضرتعالی و همکاران پرتلاشتان علی الخصوص دادستان قاطع، انقلابی، فساد ستیز و پرتلاش شهرستان کازرون جناب حجّت الاسلام و المسلمین انصاری فرد در مبارزه با این ویژه خواری ها حمایت قاطع خود را از قضات سراسر استان اعلام نموده و خواستار مبارزه هرچه بیشتر با فساد بخصوص در دستگاه های حکومتی که تاکنون خسارات جبران ناپذیری را به بدنه ی نظام اسلامی وارد کرده‌اند بوده و نیز پیرو فرمایشات مقام معظّم رهبری مُدَّ ظِلُّهُ العالی تحوّل در اجرای عدالت را به جِدّ مطالبه می نماییم. من الله التوفیق


حوزه علمیه شهرستان کازرون
پایگاه مقاومت بسیج انصار المهدی (عج) بسیج طلاب
پانزدهم خرداد 1399
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰