پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
دکتر عبدالرسول همتی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت:
به گزارش کازرون نما؛ با افزایش سه موردی مبتلایان به کرونا در شهرستان کازرون، آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان کازرون به 87 نفر رسید/ از دو هزار و ۱۶۸ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تخصصی کووید۱۹ استان در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۱ مورد مثبت جدید شناسایی شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان استان فارس به ۷ هزار و ۱۳۱ نفر رسیده است.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» گفت: از دو هزار و ۱۶۸ نمونه ارسالی به آزمایشگاه های تخصصی کووید۱۹ استان در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۱ مورد مثبت جدید شناسایی شده که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی مبتلایان استان فارس به ۷ هزار و ۱۳۱ نفر رسیده است.

این مقام مسوول در دانشگاه ادامه داد: از ۱۶۱ مورد جدید در استان، شیراز ۴۴ مورد؛ لامرد ۱۰ مورد؛ داراب ۷ مورد؛ مرودشت ۶ مورد؛ آباده و ممسنی هر کدام ۴ مورد؛ کازرون و زرین دشت هر کدام ۳ مورد؛ رستم ۲ مورد؛ خرم بید، فیروزآباد، پاسارگاد و بیضا هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

معاون بهداشت دانشگاه اضافه کرد: متاسفانه ۲ نفر از هم استانی ها در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست داد که با این یک مورد جدید، تاکنون آمار موارد فوتی به دلیل ابتلا به کرونا ویروس در فارس به ۱۱۸ نفر رسیده است.

دکتر همتی همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را نیز ۶ هزار و ۸۸ نفر اعلام کرد.

او افزود: تعداد بیماران بستری امروز در بیمارستان ها به ۲۶۰ نفر رسیده است و ۲۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های سطح استان بستری هستند.

معاون بهداشت با تاکید بر اینکه هنوز آمار استان بالاست و در مرحله هشدار هستیم به مردم استان فارس هشدار داد: اگر پروتکل ها و دستورهای بهداشتی رعایت نشود ممکن است تبعات زیانباری برای استان به همراه داشته باشد زیرا، ویروس در جامعه در حال چرخش و آسیب رسان است.

دکتر همتی یادآور شد: مردم باید به خاطر حفظ جان سالمندان، افراد دارای بیماری های زمینه ای و افرادی که دچار نقص سیستم ایمنی هستند، نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.



https://chat.whatsapp.com/FhGnzG72TdpE3Pyuo4ftsf :واتساپ کازرون نما

http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18765 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹