پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امروز یک مورد مبتلا به شهرستان های کازرون و همچنین کوهچنار اضافه شد.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالرسول همتی» اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از ۷۹ هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است.

او با اشاره به بررسی هزار و ۲۳۰ نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از این تعداد، ۵۴ مورد مثبت اعلام شده است.

دکتر همتی افزود: از ۵۴ مورد جدید در استان، شیراز ۴۱ مورد؛ لامرد ۲ مورد؛ استهبان، کازرون، کوه چنار، ممسنی، زرقان و قیروکارزین هر کدام یک مورد را شامل می شود و مابقی موارد مربوط به دیگر دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.

به گفته این مقام مسوول، با شناسایی موارد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مبتلایان در استان فارس به پنج هزار و ۴۹۲ مورد افزایش یافته است.

معاون بهداشت دانشگاه بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی به دلیل ابتلا به کروناویروس در استان گزارش نشده و مجموع جانباختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان، ۱۰۶ نفر است.

دکتر همتی مجموع بهبودیافتگان از بیمارستان ها و ایزوله خانگی در استان را نیز چهار هزار و ۷۲۱ نفر اعلام کرد.

او استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله در روابط اجتماعی را راهکاری موثر در پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ عنوان کرد و گفت: برای جلوگیری از گسترش کروناویروس در جامعه، همکاری و همیاری مردم شرط اول موفقیت به شمار می رود.

معاون بهداشت دانشگاه با اشاره به فعالیت شبانه روزی کارشناسان بهداشتی دانشگاه در راستای حفظ سلامت مردم اظهار کرد: کارشناسان بهداشتی در روزهای تعطیل نیز در حال بازدید و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی هستند و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف های بهداشتی، می توانند با شماره ۱۹۰ و ۱۸۱۹ تماس بگیرند.



https://chat.whatsapp.com/FhGnzG72TdpE3Pyuo4ftsf :واتساپ کازرون نما

http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18725 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲