پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۶۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
مهندس مهرورز، شهردار کازرون:
شهرداری کازرون طرح برخورد ضربتی با سد معبر را آغاز کرده و در این زمینه اولویت با کسانی است که بیشترین آلودگی، سد معبر و ایجاد مزاحمت را برای شهروندان ایجاد می کنند.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون مهندس مهرورز در حاشیه آغاز طرح برخورد ضربتی شهرداری کازرون با سد معبر کنندگان اظهار داشت: با مغازه داران و کسبه ای که پیاده رو را اشغال و برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کند، به جد برخوردخواهد شد .
شهردار کازرون هدف از اجرای طرح رفع سد معابر عمومی را حفظ حقوق شهروندان، عابران پیاده و امنیت بیشتر آنان عنوان کرد و افزود: طبق بند 2 ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.
وی یادآور شد: گاهی مشاهده می شود که عده ای از کسبه بخشی از خیابان را برای انجام امور خود اشغال نموده و اجازه پارک به دیگر خودروها نمی دهند، که این خلاف قانون و مقررات است که بعنوان نمونه امروز دو دستگاه کامیون که در ضلع شرقی ورودی شهر کازرون(بلوار شهید خرسند روبروی ترمینال) اقدام به سد معبر کرده و چهره نازیبایی را پدید آورده بودند که جهت سیر مراحل قانونی توسط واحد اجرائیات شهرداری به پارکینگ انتقال داده شدند که البته پس از تعهد کتبی صاحب مغازه و قول مساعد جهت رفع و عدم تکرار سد معبر آزاد شدند. 
شهردار کازرون تاکید کرد :هر گونه سد معبر و ایجاد مزاحمت از سوی اصناف بازار، ابتدا به صورت اخطار کتبی بمدت 48 ساعته انجام خواهد شد و در صورت توجه نکردن و تکرار تخلف ، ماموران شهرداری نسبت به جمع آوری اجناس اینگونه افراد اقدام می کنند.
مهندس مهرورز در پایان گفت : این اقدام به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان و رفع مزاحمت‌های موجود از سوی برخی صنوف و حفظ حقوق شهروندی، انجام می‌پذیرد و نیروهای واحد رفع سد معبر به صورت مستمر در معابر گشت زنی دارند.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18651 :لینک این خبر جهت کپی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ع ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
با سلام
خواهشمندیم اگه واقعا میخواهید کاری انجام دهید وضعیت خیابان 22 بهمن درست کنید نه اینکه چون وضع مالی بنگاههای معاملاتی ماشین توپه و بخاطر ملاحظه کاریها کاری به اونها نداشته باشید لطفا این پیام رو به آقای مهرورز هم برسونید .هرچند نه شما اینکارو میکنید نه شهردار محترم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸