پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
دکتر فریدون عباسی دوانی رئیس موقت مجمع نمایندگان منتخب فارس در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، عنوان نمود:
به گزارش کازرون نما؛ دکتر عباسی در این دیدار عنوان نمود: اتاق فکر ما در امور کشاورزی و باغداری در حال مطالعات در خصوص کشاورزی هسته ای و استفاده از ظرفیت پرتو ها در کشاورزی کازرون هستند/ صنعت کازرون با پتانسیل بالای خود در بحث صنعت بویژه در حمل و نقل و خودرو های سنگین می تواند در این زمینه در استان موثر واقع شود.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی نماینده منتخب مردم شریف کازرون و کوهچنار در مجلس یازدهم؛
دکتر فریدون عباسی دوانی رئیس موقت مجمع نمایندگان منتخب فارس در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به دارا بودن زیر ساخت های استان فارس در جهت صنعتی شدن گفت: استان فارس به نسبت استان های اصفهان و مرکزی از صنعت ضعیف تری برخوردار است که با توجه به فراهم سازی زیر ساخت های لازم می توان پیشرفتی را در این زمینه دارا بود.
وی با بیان این که گلوگاه صنعت فارس، متریال است، ادامه داد: رشد وابسته به صنایع کشاورزی با هدف گذاری های کوتاه مدت و بلند مدت با کار مطالعاتی می تواند در جهت رشد پیشرفت صنعت استان موثر باشد.
نماینده منتخب مردم شریف کازرون و کوهچنار در مجلس یازدهم گفت: مجمع نمایندگان منتخب فارس در سال جاری در جهت پیشبرد اهداف جهش تولید و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله عالی) همکاری کامل را با سازمان صمت خواهد داشت. دکتر فریدون عباسی دوانی، نماینده منتخب مردم کازرون در دیدار با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس با اشاره به ظرفیت کازرون در بحث کشاورزی گفت: اتاق فکر ما در امور کشاورزی و باغداری در حال مطالعات در خصوص کشاورزی هسته ای و استفاده از ظرفیت پرتو ها در کشاورزی کازرون هستند.
وی ادامه داد: صنعت کازرون با پتانسیل بالای خود در بحث صنعت بویژه در حمل و نقل و خودرو های سنگین می تواند در این زمینه در استان موثر واقع شود.
عباسی دوانی افزود: بعد از بحث کلان استان، به دنبال رشد شهرستان و منطقه کازرون هستیم که با ایجاد مرکز رشد و نوآوری در حوزه کازرون که آماده بهره برداری است، بتوانیم در این راه قدم برداریم.
وی در پایان گفت: اتاق فکر صنعت و اقتصاد کازرون نیز تشکیل شده و پس از پایان تحقیقات، پیشنهادات حوزه صنعت کازرون و کوه چنار به ریاست سازمان صمت استان ارسال خواهد شد.
مهندس ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در این دیدار گفت: جهش تولید در استان از ابتدای سال با شکل گیری شبکه کاملی در حال انجام است.
وی با اشاره به افزایش آمار تولید و راه اندازی کارخانه های فرسوده افزود: رسالت و هدف ما در بحث کرونا، بحث تولید اقلام پزشکی و مورد نیاز برای جبران کمبود بازار و پشتیبانی از آن است که به اهداف نیز دست پیدا کرده ایم و پس از پایان این اپیدمی تمام تلاش خود را برای نظارت و تنظیم بازار به کار خواهیم گرفت.
رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به افتتاح فاز دوم ذوب آهن پاسارگاد ابراز امیدواری کرد با همکاری مجمع نمایندگان فارس بتوانیم تولید مواد اولیه مورد نیاز در استان را آغاز کنیم. ایزدی رئیس سازمان صمت استان با اشاره به ظرفیت های کازرون در بخش کشاورزی و گلخانه ای ابراز امیدواری کرد که این سازمان بتواند از طرح های کارشناسی شده پیشنهادی نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار در این زمینه حمایت و پشتیبانی کند.
وی افزود: با برآورد های ما در منطقه کازرون، لار، لامرد و فراشبند امکان وجود معدن دولومیت وجود دارد که بدنبال دریافت مجوز های آن جهت آغاز اکتشاف هستیم. 
ایزدی در پایان گفت: ماها افتخار میکنیم که شخصی همچون دکترعباسی به عنوان نماینده فارس وارد مجلس شده و انشاءالله با همکاری حضرتعالی بعنوان یک چهره علمی تراز اول بتوانیم قدم های خوبی در صنعت استان برداریم.





http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18574 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹