پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۳
دکتر برامکی:
به گزارش کازرون نما؛ : متاسفانه امروز شاهد مثبت شدن نتیجه آزمایش ۲ نفر دیگر از همشهریانمان شدیم که در نتیجه تعداد بیماران کرونایی شهرستان به عدد ۲۳ رسید.
به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کازرون رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: متاسفانه امروز شاهد مثبت شدن نتیجه آزمایش ۲ نفر دیگر از همشهریانمان شدیم که در نتیجه تعداد بیماران کرونایی شهرستان به عدد ۲۳ رسید. 
وی در ادامه گفت: متاسفانه پس از تعطیلات نوروز شاهد حضور جمع قابل توجهی از مردم در سطح شهر، مراکز تفریحی و پارک ها شدیم که به معنای شکسته شدن قرنطینه‌ی خانگی و ایجاد فرصت برای گسترش و شیوه کرونا ویروس بین مردم بود که در نتیجه آن مراجعات به بیمارستان و درمانگاه های سطح شهرستان افزایش یافت و در دو روز گذشته ۵ نفر به بیماران شهرستان افزوده شد. 
دکتر برامکی افزود: اگر این رویه حضور در سطح شهر ادامه یابد مطمئناً شاهد افزوده شدن بر آمار بیماران کرونایی و حتی کشته‌شدگان خواهیم بود. 
لذا مجدداً توصیه همیشگی خود را تکرار می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم به عشق خانواده‌شان قرنطینه‌ی خانگی را جدی بگیرند و یادمان نرود که شیوع این بیماری نتیجه‌ای جز مرگ دوستان و اعضای خانواده‌‌مان ندارد. پس در خانه بمانیم.




 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴