پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
تعویق زمان برگزاری جشنواره به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا
به گزارش کازرون نما؛ به دنبال انتشار فراخوان دومین جشنواره سالانه شعر کازرون، ۱۸۸ اثر از شاعران ۱۲ استان کشور به دبیرخانه دائمی این جشنواره ارسال گردید و با پایان یافتن زمان ارسال، آثار دریافتی در مرحله داوری قرار گرفتند.  
بنا به گزارش کازرون نما؛ و به نقل از روابط عمومی دانشگاه سلمان فارسی کازرون، دکتر مهدی رضایی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی دانشگاه، ضمن اعلام این خبر افزود: باتوجه به توانمندی‌های علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه سلمان فارسی کازرون که تا مقطع دکتری، جذب دانشجو دارد و با هدف ارایه توانمندی‌های این دانشگاه به جامعه، از سال گذشته جشنواره سالانه شعر کازرون طرح‌ریزی و در تقویم ثابت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه قرار گرفت و سال گذشته نخستین دوره این جشنواره برگزار گردید. 
وی در ادامه افزود: در سال تحصیلی جاری، فراخوان دومین دوره این جشنواره در سه محور آزاد، کازرون و طنز در کنار یک محور ویژه دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون منتشر گردید. طبق جدول زمانی، مراسم اختتامیه جشنواره بایستی روز یکم اردیبهشت ماه سال جاری و همزمان با روز سعدی برگزار شود، اما علیرغم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا، اختتامیه جشنواره سالانه شعر کازرون به زمان دیگری موکول گردید.  
دکتر رضایی همچنین افزود: دبیرخانه دائمی این جشنواره که در محل دانشگاه سلمان فارسی کازرون راه‌اندازی شده است، زمان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه دومین جشنواره سالانه شعر کازرون را با انتشار اطلاعیه‌ای که از طریق سایت دانشگاه به اطلاع عموم خواهد رساند و شاعران شرکت کننده در جشنواره و سایر علاقمندان می‌توانند از طریق سایت دانشگاه سلمان فارسی کازرون به آدرس http://www.kazerunsfu.ac.ir از روند برگزاری جشنواره مطلع شوند.  
گفتنی است جشنواره سالانه شعر کازرون هر ساله با نکوداشت یکی از شعرای شهرستان کازرون برگزار می‌گردد. نخستین دوره این جشنواره ویژه نکوداشت نصرالله مردانی بود و دومین جشنواره، ویژه نکوداشت گُلبُن کازرونی از شعرای عصر قاجار در شهرستان کازرون برگزار خواهد گردید.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18563 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴