پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
مهندس خلفی رييس مركز پخش فرآورده هاي نفتي شهرستان كازرون:
به گزارش کازرون نما، با شیوع ویروس کرونا در کشور و بازار داغ شايعات و اخبار كذب، اینبار عده ای افراد فرصت طلب، اقدام به شایعه پراکنی با موضوع جمع آوری کارت های سوخت ٣ هزار تومانی و تعطیلی جایگاه های عرضه سوخت نمودند .

به گزارش کازرون نما، با شیوع ویروس کرونا در کشور و بازار داغ شايعات و اخبار كذب، اینبار عده ای افراد فرصت طلب، اقدام به شایعه پراکنی با موضوع جمع آوری کارت های سوخت ٣ هزار تومانی و تعطیلی جایگاه های عرضه سوخت نمودند .

 خلفی ضمن تبریک سال نو به همشهريان  و آرزوی تندرستی برای مردم و نابود شدن ویروس کرونا در کل دنیاعنوان داشت:  در پی شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر جمع اوری کارتهای ۳۰۰۰ تومانی و تعطیلی جایگاه ها به اطلاع میرساند این موضوع کذب محض است و هیچ گونه تغییرات و یا تعطیلی جایگاهها در برنامه دولت وجود ندارد و  در حال حاضر متاسفانه عده ای افراد فرصت طلب اقدام به پخش این شایعات کرده اند  که قطعا پس از شناسایی توسط مقامهای امنیتی و قضایی برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت . 

وی در گوشه ای دیگر از اين گفتگوی اختصاصي خاطر نشان شد: خوشبختانه با وجود بروز ویروس کرونا در کشور، موجودی مخازن سوخت تمام جایگاههای سطح شهرستانهای کازرون، فراشبند و کوه چنار پر میباشد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. برخلاف آنچه  در فضای مجازی شايعه شده، جایگاه های عرضه سوخت روال عادی خود را سپری می کنند. 

این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران درخصوص اطلاع رساني صحيح و ايجاد شفافيت مسايل و موضوعات عنوان داشت : از کلیه شهروندان عزیز خواهشمندیم برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، جهت  سوختگیری در جایگاهها  ضمن رعایت بهداشت فردی، تجمع نکنند و در خانه های خود بمانند و هر موقع کار ضروری داشتند میتوانند به جایگاهها مراجعه و نسبت به سوختگیری و پر نمودن باک خودروی خود اقدام نمایند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴