پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
مردم و مسئولان کازرونی برای شکست کرونا در تلاش و همکاری با یکدیگر هستند/ روز‌های کرونایی امروز، یادآور ضرب المثل: چو عضوی به درد آورد روزگار***دگر عضو‌ها را نماند قرار است.
سرهنگ رستمی معاون هماهنگ کننده تیپ تکاور امام سجاد کازرون، با اشاره به اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک عملیات پاکسازی تیپ تکاور امام سجاد کازرون با عنوان شهدای سلامت، اظهار کرد: به منظور مبارزه با بیماری کرونا ما هم وظیفه داریم در کنار دیگر نیرو‌های مسلح همکاری داشته باشیم.

او ادامه داد: تعدادی وسائل نقلیه همراه با ۵۰ نیروی متخصص در این رزمایش شرکت دارند که اقدام به ضدعفونی کردند اماکن عمومی بازار و معابر می‌کنند.

داریوش دهقان فرماندار کازرون، گفت: از آغاز شیوع بیماری کرونا تاکنون ستاد بحران مبارزه با کرونادر کازرون اقدام به تشکیل بیش از جلسه ۳۰ با حضور اعضاء شورای تامین کرده است.

او افزود: نخستین اقدامی که مردم بویژه بازاریان انجام دادند، تعطیلی بازار و محل کسب و کار بود که از ۹ اسفند ماه شروع شد و همچنان تا امروز ادامه دارد.

فرماندار کازرون به کمک‌های خیران در این رابطه اشاره و تصریح کرد: تغییر خط تولید شرکت داروئی به تولید ژل و مواد ضدعفونی کننده، راه اندازی ۲ کارگاه تولید ماسک به همت خواهران مرکز فنی و حرفه‌ای و خواهران بسیجی و دانشجویان دختر دانشکده فنی و حرفه‌ای کازرون بود از جمله آن‌ها است.

داریوش دهقان اضافه کرد: همچنین برخی از مالکان دو پاساژ تجاری در کازرون به پاس همکاری و همراهی با مردم و مسئولان شهرستان در تعطیل کردن مغازه‌ها اجاره بهای بیش از ۱۵۰ مغازه داخل این پاساژ را بخشیدند.

بندر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان کازرون، ضمن قدردانی از همت و حمایت مردم و مسئولان در اجرای مبارزه با بیماری کرونا بیان کرد: مردم همچنان در خانه بمانند و نیرو‌ها مراقبت سلامت این مرکز تمام روز با تلفن ۴۰۳۰ با شهروندان در شهر و روستا تماس می‌گیرند و از سلامت آن‌ها جویا می‌شوند و در صورت نیاز توصیه‌های لازم در میان می‌گذارند.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18532 :لینک این خبر جهت کپی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴