پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۶
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون خبر داد:
به گزارش کازرون نما؛ دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با بیان با توجه به عدم رعایت توصیه قرنطینه خانگی توسط مردم در شهر کازرون و تردد گسترده در خیابان، نتیجه آزمایش سیزدهمین فرد مبتلا به کرونا مثبت شد.
به گزارش کازرون نما؛ دکتر برامکی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با بیان با توجه به عدم رعایت توصیه قرنطینه خانگی توسط مردم در شهر کازرون و تردد گسترده در خیابان، نتیجه آزمایش سیزدهمین فرد مبتلا به کرونا مثبت شد.
وی گفت: در یک برهه‌ی زمانی با همکاری بسیار خوب اکثریت مردم خصوصا بازاریان و تعطیلی بازار و ماندن مردم در منازل شاهد توقف رشد این ویروس در شهرستان بودیم و امیدهای بسیاری برای کنترل آن بوجود آمد ولی متاسفانه ظرف یک هفته اخیر بارها این قرنطینه خانگی شکسته شد و اجتماعاتی در سطح شهر بوجود آمد که منجر به شیوع این ویروس خطرناک در شهرستان شد و حتی چند روستا را نیز درگیر نمود. 
بنده از مردم عزیز شهر کازرون می خواهم برای حفظ جان و سلامت خود در خانه بمانند و مردم مناطق اطراف نیز از مراجعه به مراکز شهرستان خودداری نمایند تا بتوانیم مسیر قبلی را بپیماییم. 
 دکتر برامکی همچنین از مردم خواست در ایام تعطیلات نوروز به هیچ عنوان به دید و بازدیدهای مرسوم میپردازند و عید را از طریق تلفن و فضای مجازی به اقوام و آشنایان تبریک بگویند. 
وی ادامه داد: متاسفانه مردم باور ندارند که خطر بزرگی در کمین شان نشسته است و در صورت عدم توجه به اخطارها و هشدارها شاید در چند روزه آینده شاهد اتفاقات ناگواری در شهرستان باشیم.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18511 :لینک این خبر جهت کپی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲