پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۵۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
عباسی نماینده منتخب مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی :
به گزارش کازرون نما، فریدون عباسی دوانی منتخب مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی یازدهم با اشاره به اولویت‌های مجلس آتی، گفت: نمایندگان طبق قانون اساسی دو وظیفه قانونگذاری و نظارت بر آن را دارند، البته یکی از وظایف وکلای ملت نیز تعیین وزرای مناسب برای دولت و کشور است.

به گزارش کازرون نما، فریدون عباسی دوانی منتخب مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی یازدهم با اشاره به اولویت‌های مجلس آتی، گفت: نمایندگان طبق قانون اساسی دو وظیفه قانونگذاری و نظارت بر آن را دارند، البته یکی از وظایف وکلای ملت نیز تعیین وزرای مناسب برای دولت و کشور است.

وی با تأکید بر اینکه قوای سه‌گانه باید به‌درستی به وظایف خود عمل کنند و در وظایف ذاتی یکدیگر دخالتی نداشته باشند، اظهار داشت: به‌طور نمونه مجلس نباید در امور اجرائیات دخالت کند و دولت هم نباید به‌جای پارلمان قانون وضع کند اگر هر دستگاهی به وظایف ذاتی خود عمل کند قطعاً مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.

منتخب مردم کازرون و کوهچنار در مجلس با یادآوری اینکه در شرایط فعلی یکی از مشکلات کشور مقابله با کرونا است، ادامه داد: البته پیش از این موضوع معیشت مردم مطرح بوده است و مجلس آینده باید در این موضوع به‌جد ورود کند.

عباسی با بیان اینکه مردم از مجلس یازدهم چیزی را می‌خواهند که پیش از آن انجام نشده است، اضافه کرد: امروز مردم مشکل معیشت و اشتغال دارند و باید برای رفع این مشکلات کار کارشناسی شود و کمک‌های فکری از جامعه گرفته شود.

منتخب مردم کازرون و کوهچنار در مجلس تصریح کرد: برای رفع مشکلات باید در مجلس یازدهم اتاق‌های فکری تشکیل شود و هر نماینده‌ای برای خود کانون‌هایی داشته باشد تا افکار در آن کانون‌ها مطرح و در اتاق فکرها پخته‌تر و اجرایی شود.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
سایت کازرون نما توجه داشته باشید: جناب غباسی منتخب کازرون نیستندبلکه منتخب کلزرون و کوه چنار هستند البته ذات شما کازرونیها مصاذره به نام و کام شماست جز عزراییل رو نمیخوایید و اونم دست شما نیست.
مدیر پایگاه
سلام
ضمن تشکر از نظرات تان ، از آنجا که این مطلب برگرفته کامل از سایت تسنیم بوده است این ایراد نیز متوجه سایت تسنیم است. هر چند کازرون نما و به هنگام تنظیم تیتر، به این نکته توجه کرده و روتیتر خود را کاملا دقیق تنظیم کرده است ولی مجددا خبر پس از تذکر شما اصلاح شد.  
به هر حال حسن نظر به همدیگر نعمتی است که برخی از آن بی بهره ایم. 
کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳