پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
شهردار کازرون در بازدید از روند اجرای آسفالت معابر:
مهندس مهرورز تامین رفاه و آسایش و بهبود عبور و مرور شهروندان را یکی از اولویت های مهم خود دانست و اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود تردد خودروها عملیات آسفالت خیابان امام حسین (ع) و حاشیه خیابان جنب اداره گاز و کوچه ۵٧ بلوار خرمشهر با تلاش نیروهای عمرانی شهرداری به انجام رسید.
به گزارش کازرون نما، و به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون روز گذشته شهردار کازرون به اتفاق معاون خدمات شهری از روند اجرای آسفالت معابر و دیگر پروژه‌های عمرانی بازدید نموده و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت. 
مهندس مهرورز تامین رفاه و آسایش و بهبود عبور و مرور شهروندان را یکی از اولویت های مهم خود دانست و اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود تردد خودروها عملیات آسفالت خیابان امام حسین (ع) و حاشیه خیابان جنب اداره گاز و کوچه ۵٧ بلوار خرمشهر با تلاش نیروهای عمرانی شهرداری به انجام رسید. 

تامین رفاه و آسایش شهروندان و بهبود عبور و مرور شهروندان جزو برنامه های اصلی شهرداری می باشد

شهردار کازرون تصریح کرد:عملیات زیرسازی و آماده سازی کوچه های بن بست جنب استخر کارگران واقع در بلوار خرمشهر، انتهای خیابان ابوالفضل، کوچه ٨ حسینیه بازار خیابان ابوسحق غربی، حاشیه میدان امام خمینی (ره) روبروی اداره برق، کوچه های فرعی و ورودی و خروجی خیابان توحید انجام شده و به زودی عملیات قیر پاشی و آسفالت این معابر انجام خواهد شد.
وی همچنین ضمن بازدید از دیگر پروژه‌های عمرانی از جمله میدان ورودی خیابان گلزار(سیمرغ) ، موزاییک فرش پیادروه خیابان های شهید براتی، شهید حمیدی و پزشکیان، جدول گذاری خیابان قطب الدین، بر کیفیت و تسریع در روند اجرایی این پروژه‌ها تاکید کردند. 
گفتنی است، شهرداری کازرون در هفته گذشته نسبت به آسفالت کوچه های جنب نمایندگی ایرانخودرو قناعتی و کوچه پشت ساختمان شهرداری اقدام نموده است.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18470 :لینک این خبر جهت کپی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
0
0
با سلام و خسته نباشد
لطفا به آسفالت کوچه های جنب دانشگاه آزاد هم توجه شود. واقعا کوچه ها، بسیار پرفراز و نشیب شده و پر از چاله چوله شده و ظاهر کوچه ها را واقعا بد کرده و چرخای ماشینارو هم خراب.
اگه واقعا رسیدگی کنن و کوچه ها رو آسفالت کنن ممنون میشیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸