پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
شهردار کازرون:
ادامه عملیات گسترده شهرداری کازرون در راستای پیشگیری از ویروس کرونا/ مهندس مهرورز: شهرداری کازرون از زمان اعلام شیوع و انتشار ویروس کرونا تمام قد در کنار شهروندان ایستاده و با مدیریت میدانی از تمامی ظرفیت و توان مجموعه شهرداری برای خدمت به مردم عزیز جهت حفظ سلامتی آنها بهره برده است.
به گزارش کازرون نما، و به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون مهندس مهرورز با بیان اینکه تمام امکانات و ظرفیت شهرداری جهت مقابله با ویروس کرونا بسیج شده است، اظهار کرد: شهرداری کازرون از زمان اعلام شیوع و انتشار ویروس کرونا تمام قد در کنار شهروندان ایستاده و با مدیریت میدانی از تمامی ظرفیت و توان مجموعه شهرداری برای خدمت به مردم عزیز جهت حفظ سلامتی آنها بهره برده است.
شهردار کازرون تصریح کرد:ضدعفونی کردن اماکن عمومی، خیابانها و محلات شهر، ادارات، و ناوگان حمل و نقل شهری توسط نیروهای خدمات شهری و سازمان آتش نشانی با همکاری بسیجیان و نیروهای مردمی به صورت روزانه و مداوم انجام می شود. 
وی ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر رعایت نکات بهداشتی، ماندن در خانه را بهترین راه مقابله با این ویروس دانست و گفت: شهروندان حتی الامکان از حضور در اماکن عمومی و بازار و آرامستان ها با توجه به شیوع این ویروس خوداری کنند، در عین حال شهرداری کازرون نسبت به ضدعفونی کردن آرامستان و قبور شهدا اقدام نموده است.
وی تعطیلی بازار روز و اطلاع رسانی از طریق نصب تعداد زیادی بنر با مضمون رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر جهت آگاهی شهروندان را از دیگر اقدامات شهرداری کازرون عنوان کرد.
مهندس مهرورز در پایان از همکاری نیروهای بسیجی و مردمی که در طرح ضدعفونی کردن و پیشگیری از شیوع ویروس که بدون هیچ چشمداشتی با شهرداری همکاری کردند، تشکر و قدردانی نمودند.




http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/18463 :لینک این خبر جهت ارسال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲