پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷
مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس عنوان کرد:
حجت الاسلام امیدی گفت: پنج کانون از کانون های مساجد استان در رویداد ملی «فهما» با ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» با کسب پنج مقام برتر و شایسته تقدیر خوش درخشیدند.


حجت الاسلام امیدی در آستانه فرارسیدن ۱۸ اسفندماه؛ سالگرد تاسیس کانون های مساجد، گفت: پنج کانون از کانون های مساجد استان در رویداد ملی «فهما» با ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» با کسب پنج مقام برتر و شایسته تقدیر خوش درخشیدند.

به گزارش کازرون نما، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (شنبه 17 اسفند) گفت: 18 اسفندماه؛ مصادف با سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در تقویم ملی میهن اسلامی نیز به ثبت رسیده است و هر سال به این مناسبت برنامه های ویژه ای نیز اجرا می شد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا این برنامه هایی شامل همایش های بزرگداشت و مراسم سخنرانی لغو و تجلیل از برگزیدگان نیز به تعویق افتاده است که متعاقبا اعلام می شود.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس خاطرنشان کرد: رویداد ملی «فهما» که مخفف فرهنگ و هنر مساجد ایران است، در راستای معرفی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور طراحی و دنبال و در قالب این طرح سعی شد تا فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» معرفی و احصا شود.

وی با بیان اینکه کانون های مساجد استان در رویداد ملی «فهما» با ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» خوش درخشیدند، افزود: 28 کانون فرهنگی هنری از استان فارس به مرحله ارزیابی کشوری راه پیدا کرده بودند که بر اساس نظر هیئت داوران پنج کانون در این بخش توانستند به مقام های اول، دوم و شایسته تقدیر دست پیدا کنند.

امیدی افزود: کانون فرهنگی هنری «آرمانشهر مهدوی» مسجد «مجتمع امام خامنه ای (مدظله العالی)» شیراز به مدیریت حجت الاسلام «غلامرضا عبداللهی خوب» توانست در رشته اوقات فراغت مقام نخست کشوری را از آن خود کند و کانون فرهنگی هنری «سیدالشهدا (ع)» مسجد «جامع شهدا» شهرستان کازرون به مدیریت «سیدهادی نیکبخت زاده» در رشته کتاب و کتابخوانی توانست مقام دوم کشور را کسب کند.

مدیر ستادهماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه سه کانون نیز در بین کانون های مساجد کشور شایسته تقدیر شناخته شدند، گفت: از بین 97 کانون شایسته تقدیر در کشور، کانون فرهنگی هنری «فدائیان ولایت» مسجد «امام رضا (ع)» شهرستان اقلید به مدیریت «محمد زرین کلاه» در رشته ترویج فرهنگ اقامه نماز، کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» مسجد «الزهرا (س)» روستای سیف آباد شهرستان کازرون به مدیریت «محمدجعفر شفیعی» در رشته ساماندهی و شبکه ساز و کانون فرهنگی هنری «شهید رجایی» مسجد «حاج قنبر نیاکان» شهرستان کازرون به مدیریت «محمدرضا بشارتی» نیز در رشته فیلم شایسته تقدیر شدند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 236 کانون فرهنگی هنری استان فارس در این رویداد ملی شرکت کرده اند، گفت: در قالب این طرح 28 هزار و 789 فعالیت را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رساندند.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳