پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
شهردار کازرون:
شهردار کازرون: تغییر برنامه اای ستاد تسهیلات نوروزی با توجه به شیوع ویروس کرونا/ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانویه هیچ گونه برنامه ای جهت اسکان و برپایی ایستگاه راهنمای نوروزی نداریم.
به گزارش کازرون نما، به نقل از روابط عمومی شهرداری کازرون جلسه ستاد تسهیلات نوروزی صبح امروز با حضور شهردار، معاون خدمات شهری و مسئولان واحدهای مختلف شهرداری در دفتر شهردار برگزار گردید.
 شهردار کازرون در این جلسه از تغییر برنامه های ستاد تسهیلات نوروزی باتوجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد :از آنجايي كه قصد داشتيم امسال برنامه هاي متنوع و متفاوتی نسبت به سالهاي گذشته در ذهن مسافران و گردشگران عزيز از شهر زيباي كازرون به يادگار بگذاریم اما بخاطر حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع ثانویه هیچ گونه برنامه ای جهت اسکان و برپایی ایستگاه راهنمای نوروزی نداریم. 
مهندس مهرورز افزود: شهر کازرون بعنوان یک شهر قدیمی و باستانی دارای آثار تاریخی زیادی است و احتمال مسافرت گردشگران به این شهر زیاد هست پس با این وجود باید جانب احتیاط را رعایت کرده و تمامی مکانهای عمومی و پرتردد اعم از خیابان‌ها، پیاده روها، وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان، سرویس های بهداشتی، آبخوری ها و... را به صورت روزانه و مستمر جهت حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی کنیم. 
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کار های عمرانی زیادی در سطح شهر درحال انجام است، لازم هست نیروهای عمرانی و خدمات شهری جهت تسریع در فعالیت های عمرانی و خدمات شهری بیش از پیش تلاش نمایند.
شهردار کازرون در پایان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، از همه شهروندان خواست حتی الامکان در عید نوروز امسال از مسافرت و رفت و آمدها خودداری کنند و از خانه های خود مگر در مواقع ضروری خارج نشوند. 
بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد که واحد های مربوطه نسبت به رنگ آمیزی جداول خیابان ها، فعالیت بیشتر گشت ویژه تاکسی رانی، تذکر و اخطار به شهروندان جهت جمع آوری نخاله های ساختمانی در کوچه ها و معابر سطح شهر، هماهنگی جهت تعمیر و تکمیل مبلمان پارک ها، تمیزکردن و لایروبی جوی ها، هرس درختان، گل کاری، تجهیز و تنظیف و ضد عفونی کردن سرویس های بهداشتی ، آماده سازی پارکینگ ها، تجهیز و ضدعفونی کردن نمازخانه ها و آبخوری ها و همچنین پاکسازی ورودی های شهر، رنگ آمیزی و تعمیر تابلوهای راهنمایی و رانندگی ورودیهای شهر، خط کشی خیابان های سطح شهر، رفع سد معبر، روشنایی و نورپردازی خیابان ها و پارکهای سطح شهر،جمع آوری زباله ها و تنظیف سطح شهر، آماده سازی ادوات شهرداری در مواقع بحرانی ، لکه گیری خیابان های اصلی شهر اقدام نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲