پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
آیین پایانی مهرواره آب با عنوان «سلام به آب» با تقدیر از برگزیدگان در شیراز برگزار شد. به گزارش کازرون نما، فراخوان این مهرواره با همکاری سازمان آبفای فارس، خرداد ماه سال جاری ویژه مخاطبان کودک و نوجوان و مربیان منتشر شد.
آیین پایانی مهرواره آب با عنوان «سلام به آب» با تقدیر از برگزیدگان در شیراز برگزار شد. 

به گزارش کازرون نما، فراخوان این مهرواره با همکاری سازمان آبفای فارس، خرداد ماه سال جاری ویژه مخاطبان کودک و نوجوان و مربیان منتشر شد.

توسعه و ترویج فرهنگ آب، ارتقای مهارت‌های زندگی در مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت در حوزه مصرف صحیح آب برای کودکان ونوجوانان، از اهداف این مهرواره بوده است.آیین پایانی این مهرواره با تقدیر از 38 برگزیده، با حضور معصومه دستغیب، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس،  لیلا دودمان، عضو شورای اسلامی شهر شیراز ، مدیر منابع انسانی و آموزش سازمان آبفای فارس، مدیر دفتر خدمات مشترکین و مدیر روابط عمومی سازمان آبفا برگزار شد که در آن، اعضا و مربیان برگزیده در بخش‌های فرهنگی، هنری و ادبی در قالب شعر و داستان، نشریه‌نگاری، پویانمایی، نقاشی، کتاب‌سازی و طراحی مسابقه تقدیر شدند.

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، از این‌که کانون توانسته در ارتباط با اهمیت آب واستفاده و مصرف بهینه آب در بین اعضا و دانش‌آموزان گامی بردارد اظهار خوشحالی کرد و گفت:  هر کدام از کودکان ونوجوانان، سفیران فرهنگی هستند که اهمیت آب و ضرورت مدیریت مصرف آن  را به دیگران هم یادآور می‌شوند.

وی خطاب به اعضا گفت: شما به عنوان مدیران و تصمیم‌سازان آینده، باید نقش مهم خود را در این موضوع مهم ایفا کنید. شما تاثیرگذاران خوبی بر بزرگ‌ترها هستید و با آموزش، توانمندسازی و آگاهی‌بخشی گام مهمی را به عنوان حامیان آب برخواهید داشت.

افتخاری از دریافت ۲۵۰ اثر در دبیرخانه مهرواره آب خبر داد و گفت از ۳۸ نفر از صاحبان آثار در این مهرواره تقدیر می‌شود.

حسن حیدری، مدیر دفتر خدمتات مشترکین سازمان آب نیز در رابطه با تاریخچه لوله‌کشی آب در شیراز با اعضا و مربیان سخن گفت و راه‌های پیشگیری از هدررفت آب و مصرف بهینه را یادآور شد.

بر اساس این گزارش، علی خرم‌نیا، عرفان خدیور، نرجس سادات سجادی، الهه عالی زاده، فاطمه زهرا اخضری، فاطمه اخضری، فاطمه جوکار، زهرا فرخ‌زاد، امیرحسین انصاری‌لاری، امیرحسین اخوان، پیمان محمدی و احسان محمدی از مرکز فرهنگی هنری لارستان، مهسا صائم، غزل محمدی و یکتا دهقانی  از مرکز فرهنگی هنری شماره ۶ شیراز، حدیث اژدری و دنیا زالی از مرکز فرهنگی هنری کازرون و صدیقه خداجو و  مبینا روایی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ جهرم، به عنوان برگزیدگان بخش‌های پویانمایی، نشریه‌نگاری و کتاب‌سازی معرفی شدند.

ساره جدلی و سارا پرآور از مرکز فرهنگی هنری لارستان، فائزه دمیری از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ جهرم، زینب شهسواری‌پور از مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ داراب و فاطمه مسعودی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ صفاشهر نیز برگزیدگان بخش نقاشی بودند که از آنان تقدیر شد. 

میترا یگانه، مربی ادبی مرکزفرهنگی هنری شماره ۱ شیراز، اعظم ایزدی، مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ شیراز و سمیه کشاورز مربی ادبی مراکز شیراز و خرامه، شرکت‌کنندگان برگزیده بخش شعر مهرواره آب بودند.

مریم جمالی، مربی هنری مرکزفرهنگی هنری  فسا نیز موفق به کسب عنوان نمایشنامه‌نویس برتر شد.در این مهرواره، سمیره بروانیا، مربی ادبی مرکز زرین‌دشت در بخش طرح های ادبی و سهیلا شجاع، مربی پستی مرکز فرهنگی هنری داراب در بخش مسابقه موفق به کسب عنوان برتر شدند.

همچنین فاطمه کشاورزی، محمد امین زارع، سینا دهقانی، فاطمه لیموپرور، نازنین کشاورز، مبینا عسکری، زهرا نبوی و زهرا رخ فیروز، از اعضای  مراکز خرامه، شیراز، جهرم و کازرون به ترتیب در بخش شعر، داستان و متن‌ادبی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

آیین پایانی مهرواره آب پنجشنبه ۱ اسفند با همکاری سازمان آبفای استان فارس در شیراز برگزار شد. قصه‌گویی عضونوجوان، خوانش شعر، نمایش پویانمایی، هم‌خوانی سرود، مسابقه و برپایی نمایشگاه آثار از برنامه‌های جنبی مهرواره آب در کانون فارس بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲