پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
جامعه روحانیت کازرون طی بیانیه ای اعلام کرد:
به گزارش کازرون نما، جامعه روحانیت شهرستان کازرون در بیانیه ای ضمن دعوت مردم شهرستان کازرون در انتخابات پیش رو، حمایت خود را از آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اعلام کرد.


به گزارش کازرون نما، جامعه روحانیت شهرستان کازرون در بیانیه ای ضمن دعوت مردم شهرستان کازرون در انتخابات پیش رو، حمایت خود را از آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز اعلام کرد. بر اساس این گزارش، جامعه روحانیت کازرون ضمن ارایه شاخص های کاندیدای اصلح از هیچ یک از کاندیداها حمایت نکرده و از افرادی که هنوز نتوانسته اند کاندیدای اصلح را تشخیص دهند دعوت کرد تا ضمن مشورت با متخصین و متعهدین به وظیفه خود عمل کنند.

متن کامل بیانیه جامعه روحانیت شهرستان کازرون به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

«إنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَومٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِم(رعد/11)»

خدا سرنوشت قومی را تغییر نمی دهد مگر زمانی که خودشان تصمیم بگیرند که سرنوشتشان را تغییر دهند

مردم شریف و ولایت مدار شهرستان انقلابی کازرون

نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تأسیس تاکنون با توطئه­ ها و دشمنی های فراوانی مواجه بوده و روز به روز بر شدت آن افزوده گردیده است که از آخرین آن می توان به ترور ناجوان مردانه سردار دل ها نام برد و البتّه شما مردم مؤمن، بصیر، انقلابی، وفادار، شجاع و همیشه در صحنه همواره با جانفشانی ها، حمایت ها و پشتیبانی های همه جانبه خود، این توطئه ها را خنثی نموده اید که از جمله آن می توان به حضور بی نظیر شما مردم عزیز در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال و پیش از آن در مراسم تشییع جنازه شهید لیله القدر اشاره نمود.

انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در سراسر کشور ما در بهترین و سالم ترین شکل ممکن برگزار می شود و عرصه سرنوشت سازی است که آینده کشور در حوزه های مختلفی همچون امنیت، اقتدار، عزت، جمهوریت و پیشرفت را رقم می زند و امروز کشور و بخصوص شهرستان کازرون بیش از هر زمان دیگری به حضور منسجم و یکپارچه شما مردم عزیز در پای صندوق های رای نیازمند است.

اینک و با توجه به تلاقی انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم به یادآوری است که مجلس خبرگان رهبری از آن جهت که حساس ترین تصمیم ها و مهم ترین انتخاب در سطح کشور را بر عهده دارد، از جایگاه والایی برخورد دار است لذا جامعه روحانیت مبارز شهرستان کازرون به حسب وظیفه و درخواست های مکرر اقشار مختلف مردم جهت معرفی نامزد اصلح، حمایت خود را از نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز حضرت آیت الله دژکام داوطلب انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری اعلام می دارد.

لازم به ذکر است در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن احترام به تمامی نامزدها و هواداران ایشان، از شما مردم شریف و ولایت مدار شهرستان کازرون خواهشمند است بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ فردی مؤمن، انقلابی، شجاع، دارای روحیه جهادی و کارآمد که به معنای واقعی کلمه طرفدار عدالت باشد را به عنوان نماینده شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی انتخاب نمایند.

پرواضح است افرادی که نسبت به شناسایی نامزد اصلح هنوز به نتیجه نرسیده اند بنابر سفارش قرآن کریم: فَاسئَلُوا أَهلَ الذِّکر إِن کُنتُم لا تَعلَمُون می بایست با مشورت گرفتن از افراد متخصص و متعهد شناخت خود را نسبت به فرد اصلح کامل نمایند؛ و من الله التوفیق.

جامعه روحانیت شهرستان کازرون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴