پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۲
به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفت؛
به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات والیبال چهارجانبه با حضور اداراه های برق، آبفا شهری و دو تیم از آموزش و پرورش کازرون در سالن شهید فهمیده این شهر برگزار شد.

به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات والیبال چهارجانبه با حضور اداراه های برق، آبفا شهری و دو تیم از آموزش و پرورش کازرون در سالن شهید فهمیده این شهر برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما، بمناسبت دهه مبارک فجر، مسابقات والیبال چهار جانبه ای با شرکت تیم هایی از اداره برق، آبفا شهری و آموزش و پرورش «الف» و «ب» در سالن شهید فهمیده این شهر برگزار شد. 


بنا به این گزارش در این رقابت ها دو تیم آموزش و پرورش «الف» و «ب» با غلبه بر حریفان خـود به فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.


در بازی پایانی تیم آموزش و پرورش «الف» با برتری در مقابل آموزش و پرورش «ب» به عنوان قهـــرمانی این دوره از مسابقات دست یافت و تیم اداره برق هم با غلبه بر اداره آب رتبه سوم را از آن خود کرد.


گفتنی است بازی پایانی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، مدیر آموزش و پرورش و معاونین وی و برخی دیگر از مسئولین شهرستان برگزار گردید و در پایان به تیم های اول تا سوم لوح یادبود، هدیه و مدال اهدا شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹