پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
حجت الاسلام و المسلمین صباحی در نشست بصیرتی سیاسی فرهنگیان کازرون:
نشست بصیرتی سیاسی فرهنگیان کازرون با حضور امام جمعه به مناسبت دهه فجر، با همت کانون بسیج فرهنگیان، نشست بصیرتی سیاسی فرهنگیان کازرون با امام جمعه این شهر برگزار شد.
نشست بصیرتی سیاسی فرهنگیان کازرون با حضور امام جمعه به مناسبت دهه فجر، با همت کانون بسیج فرهنگیان، نشست بصیرتی سیاسی فرهنگیان کازرون با امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت السلام و المسلمین محمد صباحی، امام‌جمعه و نماینده ولی فقیه در کازرون در این نشست با بیان اینکه معلم با شرافتِ انسان ها سر و کار دارد، اظهار داشت: خدمت معلم فقط محدود به این دنیا نیست و تا قیامت ادامه دارد.

امام‌جمعه کازرون با اذعان به اینکه کار معلم بسیار با اهمیت است، گفت: در خانواده، فرزندان پدر را به عنوان حامی و پشتیبان می شناسند، ولی در محیط تعلیم و تربیت معلم نقش الگو را برای همان فرزندان دارد.

وی با بیان اینکه اگر در جایی مثل شهرداری کاری اشتباه انجام شود، با صرف هزینه ای قابل جبران است، تصریح کرد: ولی در معلمی اینطور نیست و یک اشتباه می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، که این سختی کار معلمی را در عین ارزشمندی آن می رساند.

حجت الاسلام صباحی در ادامه ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر، با اشاره به کلمه «لا اله الا الله» گفت: تمام آیین انبیا همین کلمه است، یعنی غیر خدا نمی تواند کاری کند و مالک دنیا و امور آن خداست.

امام جمعه کازرون ادامه داد: امام خمینی(ره) هم تنها به خداوند تکیه و توکل کرده بود و توانست در مقابل شاه با آن همه نیرو و تجهیزات و حمایت های بین المللی، انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای علمی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر این حجم از تحریم ها و تهدیدها که علیه کشور ما صورت گرفته بر یکی از کشورهای اروپایی وارد می شد، آن کشور نابود شده بود. ولی ما در این مدت رشد کردیم، چون به خدا توکل کردیم و امیدمان به غیر از خدا نبود.

حجت الاسلام صباحی در پایان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: اکنون ما شاهد یک رشد سیاسی در جوانان کشور هستیم.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه نماینده با یک نگاه ملی باید انتخاب شود، افزود: انتخابات باعث شده که مردم ما به بلوغ سیاسی برسند.گفتنی است نشست بصیرتی سیاسی فرهنگیان کازرون با امام جمعه این شهر در سالن کانون فرهنگی تربیتی شهید عسکری با استقبال گسترده فرهنگیان روبه رو شد.  

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹