پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۳
به گزارش کازرون نما ؛ در حاشیه برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) شهرستان کازرون از کتاب گردان حضرت زینب(س) رونمایی شد. این کتاب به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس به چاپ رسیده است.

در مراسمی از کتاب گردان حضرت زینب(س) کاری از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون رونمایی شد.

به گزارش کازرون نما؛ در حاشیه برگزاری یادواره شهدای گردان حضرت زینب(س) شهرستان کازرون از کتاب گردان حضرت زینب(س) رونمایی شد. این کتاب به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس به چاپ رسیده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون بیان کرد: این کتاب که با مقدمه ای از سردار حبیب اله پدیدار(حاج کاظم) یکی از فرماندهان گردان حضرت زینب(س) و سردار محمدنبی رودکی فرمانده سابق لشگر ۱۹ فجر آغاز می شود، شامل تاریخچه تشکیل و عملکرد گردان حضرت زینب(س) و معرفی سرداران و شهدای والامقام این گردان در دوران دفاع مقدس است که در ۱۳۹ صفحه منتشر شده است.

احمد رضازاده افزود: این کتاب کاری از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون می باشد و برای معرفی شهدای گردان نیز از اطلاعات مرکز اسناد بنیاد استفاده شده است.
وی ادامه داد: گردان حضرت زینب(س) یکی از گردان های با سابقه و عملیاتی استان فارس می باشد که در عملیات های آفندی و پدافندی دفاع مقدس خوش درخشیده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون تصریح کرد: این گردان در ابتدا با نام گردان عملیاتی ۹۰۸۱ و به فرماندهی شهید احد طاهری شناخته می شد که به دلیل ارادت قلبی رزمندگان غیور و شجاع آن به خاندان عصمت و طهارت، به عنوان گردان حضرت زینب(س) نامگذاری شد و خاطرات فرمانده شجاع آن سردار شهید باقرسلیمانی و دیگر شهدا، جانبازان و آزادگان آن هیچ گاه از خاطر مردم قدرشناس این منطقه فراموش نخواهدشد.

کتاب گردان حضرت زینب(س) در کازرون رونمایی شد+ فایل کتاب

فایل کتاب را از لینک زیر دانلود کنید: 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴