پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی؛
به گزارش دریافتی کازرون نما، مراسم نمادین نواختن زنگ چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر دهقان فرماندار ویژه شهرستان کازرون، حجت الاسلام صباحی امام جمعه، امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش، مهندس مهرورز شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولین این شهرستان در دبیرستان نمونه دولتی بانوسلامی و هنرستان کاردانش پزشکیان کازرون برگزار شد.

همزمان با سراسر کشور، زنگ انقلاب در تمامی مدارس کازرون و بصورت نمادین با حضور مسئولین شهرستان در هنرستان پزشکیان و دبیرستان نمونه دولتی بانوسلامی کازرون نواخته شد.


به گزارش دریافتی کازرون نما، مراسم نمادین نواختن زنگ چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دکتر دهقان فرماندار ویژه شهرستان کازرون، حجت الاسلام صباحی امام جمعه، امیرحسین جمشیدی مدیر آموزش و پرورش، مهندس مهرورز شهردار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولین این شهرستان و فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان نمونه دولتی بانوسلامی و هنرستان کاردانش پزشکیان کازرون برگزار شد.


امام جمعه کازرون در سخنان کوتاهی در جمع دانش آموزان هنرستان کاردانش پسرانه پزشکیان این شهر، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب یعنی اینکه ما صاحب چیزی هستیم، می توانیم راجع به آن تصمیم بگیریم و اقدام کنیم.

مدیر آموزش و پرورش کازرون نیز در حاشیه برگزاری آیین نکوداشت زنگ انقلاب گفت: هدف از گرامی داشت این ایام و نواختن زنگ انقلاب در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این است که تاریخ انقلاب اسلامی و جانفشانی های جوانان را زنده نگه داریم.


امیرحسین جمشیدی افزود: جوانان ما با سن و سال کم در دوره انقلاب با اتحاد و همدلی رژیم را سرنگون کردند و ملت ایران برای پیروزی انقلاب شعار بنیادین استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را سر دادند، اگر این آرمانها  و عزت ما حفظ شد به دلیل خون هایی است که عزیزان و فرزندان این مرز و بوم تقدیم انقلاب کردند و وظیفه تک تک ما پاسداشت انقلاب و حفظ آن است.


گفتنی است مراسم زنگ انقلاب در تمامی مدارس کازرون با نواختن زنگ، خواندن سرود همگانی، برپایی نمایشگاه و دیگر برنامه های شاد برای دانش آموزان اجرا شد و در طی دهه فجر برنامه های ویژه این ایام ادامه خواهد یافت.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹