پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵
با همت هنرستان فنی دخترانه فاطمه زهرا(س) کازرون؛
به گزارش کازرون نما، دومین يادواره شهدای فاطمی با حضور سردار ابوالقاسم علی­نژاد، از فرماندهان محور مقاومت، خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و حضور پرشور دختران دانش آموز در محل حسینیه مسجد ملابرات این شهر برگزار شد.


در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، دومین يادواره شهدای فاطمی با همت هنرستان فنی دخترانه فاطمه زهرا(س) و همکاری حوزه بسیج دانش آموزی و هیات راویان شهدا در آموزش و پرورش کازرون برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، دومین يادواره شهدای فاطمی با حضور سردار ابوالقاسم علی­نژاد، از فرماندهان محور مقاومت، سردار دکتر کاظم پدیدار، ریاست اداره شاهد اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرماندار ویژه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از فرماندهان نظامی و روسای ادارات شهرستان کازرون، خانواده شهدا، رزمندگان، جانبازان و حضور پرشور دختران دانش آموز در محل حسینیه مسجد ملابرات این شهر برگزار شد.

فروزان نوروزی دوست، مدیر هنرستان فنی فاطمه زهرا(س)، ضمن خیر مقدم و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، در جمع حضار، گفت: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار، مایه ی بقای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: به برکت خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و حرم، امروز ایران اسلامی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی بر قله رفیع افتخار ایستاده است.

نوروزی دوست در ادامه ضمن اشاره به موفقیت های هنرجویان این هنرستان در عرصه های مختلف، افزود: با توجه به سند تحول بنیادین و حسن نیت رهبر معظم انقلاب نسبت به هنرستان ها و نقشی که فارغ التحصیلان هنرستانی در کاهش بیکاری در جامعه دارند، می طلبد که توجه بیشتری به این آموزشگاه ها صورت بگیرد.

پخش کلیپ، قرائت دکلمه توسط دختر شهید مدافع حرم، سخنرانی مدیر آموزش و پرورش و سردار علی نژاد، سرود همگانی و مداحی از برنامه های اجرا شده در این یادواره بود.

در پایان این مراسم هم لوح تقدیر و تندیس هایی برای یادبود به سردار علی نژاد و سردار پدیدار و همسرانشان و نیز تعدادی از رزمندگان حاضر در جلسه اهدا شد.

گفتنی است در حاشیه این یادواره تعدادی از هنرجویان هنرستان فاطمه زهرا(س) چهل و یک دستاورد انقلاب اسلامی  را که بر بوم چهل و یک متری به تصویر کشیده بودند، به معرض نمایش گذاشتند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸