پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
به گزارش کازرون نما، تعداد ۱۶۵۰ کیسه سیمان توسط ۳ دستگاه تریلی بارگیری و در انبار بنیاد مسکن کازرون تخلیه شده بود، در بین ۱۷ نفر از افرادی که منازل آن‌ها در جریان سیل فروردین ماه امسال خسارت دیده و مشمول دریافت وام احداثی یا تعمیری شده بودند، توسط بنیاد مسکن کازرون توزیع شد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون ۱۶۵۰ کیسه سیمان از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان در بین افراد آسیب دیده از سیل سال جاری توزیع کرد.

به گزارش کازرون نما، تعداد ۱۶۵۰ کیسه سیمان توسط ۳ دستگاه تریلی بارگیری و در انبار بنیاد مسکن کازرون تخلیه شده بود، در بین ۱۷ نفر از افرادی که منازل آن‌ها در جریان سیل فروردین ماه امسال خسارت دیده و مشمول دریافت وام احداثی یا تعمیری شده بودند، توسط بنیاد مسکن کازرون توزیع شد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون اظهار داشت: براساس دستورالعمل ابلاغی به هر یک از اشخاصی که وام احداثی دریافت کرده بودند و تعداد آن‌ها ۱۰ نفر بود، ۱۵۸ کیسه سیمان و به هر یک از اشخاصی که وام تعمیری دریافت داشته بودند و تعداد آن‌ها ۷ نفر بود، ۱۰ کیسه سیمان تعلق گرفت.

قاسم داوودی افزود: کلیه هزینه های انبارداری، حمل و نقل، کرایه ها و دستمزد تخلیه و بارگیری توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس پرداخت شده است.او از اعطای تسهیلات در قالب وام‌های حوادث، بهسازی، مقاوم سازی، تخریبی و احداثی خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته در شهرستان کازرون ۳۲ هزار و ۱۵۰ فقره تسهیلات بانکی به متقاضیان در حوزه‌های یاد شده اعطا شده است.

داوودی ادامه داد: در این سال‌ها به برکت انقلاب اسلامی صدور پروانه ساختمانی با نظارت ناظرین فنی انجام شده و ۱۹ هزار و ۳۱۵ فقره پروانه ساخت از سوی ۵ دفتر فنی فعال در شهرستان با حضور ۳۵ ناظر فنی انجام شده اس

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴