پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۱۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
انالله و انا الیه راجعون
حاج رمضان خرسند پدر شهید لیله‌القدر حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند، امام جمعه فقید کازرون دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست

به گزارش کازرون نما، خادم اهل بیت عصمت و طهارت، مبارز دوران انقلاب و رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس، مرحوم حاج رمضان خرسند پدر شهید والامقام لیله‌القدر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد خرسند شامگاه شنبه 7 دی ماه مصادف با شب هفت ماهگی شهادت مظلومانه فرزندش امام جمعه فقید کازرون دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

 حاج رمضان خرسند پدر شهید لیله‌القدر حجت الاسلام محمد خرسند دار فانی را وداع گفت

گفتنی است: مراسم تشییع پیکر این مرد خستگی ناپذیر ساعت 15:00 (3 بعدازظهر) فردا سه‌شنبه 10 دیماه در امامزاده میرعمادالدین روستای قلعه سید کازرون (زادگاهش) برگزار خواهد شد.

 حاج رمضان خرسند پدر شهید لیله‌القدر حجت الاسلام محمد خرسند دار فانی را وداع گفت

همچنین مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت آن مرحوم نیز بعدازظهر پنجشنبه 12 دی ماه از ساعت 14:30 لغایت 16:30 (2.5 تا 4.5 بعدازظهر) در مسجد جامع شهدای کازرون برپا می گردد

 

کازرون نما این مصیبت را به خانواده های محترم خرسند و شجاعی خصوصا جناب آقای دکتر حسین خرسند تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و مغفرت و رحمت در جوار فرزند شهیدش؛ و برای بازماندگان صبر بر مصیبت را از درگاه خداوند متعال مسالت می نماید


نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
انا لله و انا الیه راجعون
شامگاه شنبه هفتم دیماه ۹۸ روح مردی به ملکوت پرواز کرد که سالها خود و پدرش و فرزند شهیدش در راه گسترش معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت علیهم السلام، در منطقه تلاشی عظیم داشتند.مردی که سالها در مبارزه با استبداد تلاش کرد و با سن بالایش در جبهه ها به همراه دو فرزند دیگرش حاضر بود .مردی وفادار که نتوانست بیش از ۷ ماه فقدان عزیزترین فرزندش را تحمل کند و با وجود آن که دلش از نامردمی نامردان مسبب شهادت پسرش خون بود اما به خاطر کشور و انقلاب سکوت کرد و دردش را در دل نهاد و دقیقا در شب هفت ماهگی شهادت فرزند برومندش به دیدار او و همچنین معبودش شتافت.
اینجانب از لطف و محبت همه عزیزان که از ساعات اولیه ارتحال ایشان تاکنون پیامهای تسلیت خود را در گروههای مختلف مجازی و یا به طرق دیگر به سمت ما هدیه نمودند خصوصا سایت کازرون نما ،تشکر و سپاسگزاری می نمایم.
تندرست و برقرار باشید.
حسین خرسند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
دوحش و روح فرزند برومندش ،امام جمعه مردمی کازرون ،شهید.حجت الاسلام حاج محمد. خرسند شاد و قرین رحمت واسعه الهی باد،آمین، رب العالمین . التماس دعا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
خداوند هر دو را غریق دریای رحمتش گرداند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹