پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۱۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
دومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس:
امروز دوشنبه 11مردادماه و در دومین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، 5 کاندید دیگر برای حوزه انتخابیه شهرستان های کازرون و کوه چنار ثبت نام کردند تا تعداد نامزدهای اولیه برای این دوره فعلا به 8 نفر افزایش یابد.

به گزارش کازرون نما، از صبح امروز 5 نامزد انتخاباتی دیگر با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کردند تا شمار داوطلبان اولیه به 8 نفر برسد.

بنا به این گزارش، علیرضا اربابی اولین داوطلبی بود که امروز در محل ثبت نام از نامزدها مستقر در فرمانداری ویژه شهرستان کازرون حضور یافت و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرد.

 ثبت نام 4 نامزد انتخاباتی، سهم دومین روز ثبت نام

آقای علیرضا اربابی متولد ۱۳۵۲ کازرون و ساکن این شهر، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی و در حال حاضر کارمند دادگستری شهرستان کازرون می باشد.

دومین داوطلبی که امروز برای ثبت نام به فرمانداری مراجعه کرد، آقای میلاد جوکار عابدی بود که متولد 1367 دارای مدرک فوق لیسانس مواد – جوشکاری از دانشگاه صنعتی اصفهان است و به عنوان محقق و پژوهشگر فعالیت دارد.

 ثبت نام 4 نامزد انتخاباتی، سهم دومین روز ثبت نام

غلامرضا دهقان ناصرآبادی هم دیگر نامزد انتخاباتی بود که امروز برای ثبت نام در فرمانداری حضور یافت و ثبت نام خود را نهایی کرد.

 ثبت نام 4 نامزد انتخاباتی، سهم دومین روز ثبت نام

آقای غلامرضا دهقان ناصرآبادی که قبلا در خصوص حضور ایشان در این دوره از انتخابات گمانه زنی شده بود، زاده روستای ناصرآباد بخش مرکزی کازرون، دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس حقوق جزا و جرم‌شناسی است و سوابق اجرایی از جمله: بازرس قضایی سازمان بازرسی کل کشور، نماینده کازرون در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، قاضی سازمان قضایی نیروهای مسلح بوشهر و قاضی مدیریت امور اراضی منابع طبیعی بوشهر را در کارنامه دارد.

همچنین به گزارش اختصاصی کازرون نما، حسین رضازاده نماینده فعلی شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، در تهران با حضور در ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور، ثبت نام خود را برای نامزدی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار تکمیل کرد.

 ثبت نام 4 نامزد انتخاباتی، سهم دومین روز ثبت نام

عبدالله ضامن زاده هم آخرین داوطلبی بود که امروز ثبت نام خود را انجام داد تا شمار نامزدهای اولیه در پایان دومین روز از این مرحله از انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه کازرون و کوه‌چنار به عدد 8 برسد.

 ثبت نام 4 نامزد انتخاباتی، سهم دومین روز ثبت نام

آقای عبدالله ضامن زاده متولد روستای موردک بخش کوهمره نودان کوه چنار، دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران و فعال بخش خصوصی در قالب پیمانکاری پروژه های عمرانی است.

گفتنی است طبق برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که از دیروز یکشنبه 10 آذرماه آغاز شده است، تا 16 آذرماه ادامه دارد و مدت زمان ثبت نام در هر روز از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر و به مدت 10 ساعت می‌باشد.

بنا به اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره شرایط نام نویسی داوطلبان: داشتن حداقل سن 30 و حداکثر 75 سال، مدرک کارشناسی ارشد یا معادل آن که دارای ارزش استخدامی باشد، داشتن مدرک پایان خدمت نظام وظیفه، و التزام عملی به اسلام و تابعیت ایرانی از شرایط نام نویسی داوطلبان است.

شایان ذکر است که تعداد کرسی‌های مجلس یازدهم 290 نفر در 208 حوزه انتخابیه است.


نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
باسلام.امیدوارم سایت کازرون نما جهت سریعتر اجرا شدن کمربندی کازرون توجه نمایند.و اطلاع رسانی نمایند.

جاده جدید تنگ بوالحیات درحال ساخت می باشد.با اتمام آن جاده، ،تردد از شیراز به استان بوشهر ،کنارتخته ، خشت و .... از طرف قائمیه صورت می گیرد.

که باعث ناراضایتی مردم کازرون می شود.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
انشاءالله همشهریان عزیز در انتخابات امسال کاندیدایی را انتخاب کنند که اهل شهرستان. کازرون باشد و از انتخاب کسانی که سابقه خوبی دارند دریغ نورزند واز انتخابات قبلی که برای شهرستان بد شد درس گرفته باشند تا کسانی که خیر خواه و دلسوز شهرستان کازرون نبوده و نیستند انتخاب نشوند.چشم مان را باز کنیم و به فکر آبادی و آبادانی شهرستان مان کازرون باشیم وبه کسی رأی بدهیم کهدلش برای کازرون و کشور بسوزد. وسابقه خوبی داشته باشد،انشاءالله.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸