پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۱۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸
با رای اکثریت نسبی اعضا:
با رای اکثریت نسبی اعضای شورای اسلامی شهر کازرون، محمدامین مهرورز به عنوان شهردار جدید کازرون انتخاب و به استانداری فارس معرفی شد

به گزارش کازرون نما، روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه، از مجموع ۷ رای اعضای شورای اسلامی شهر کازرون آقای مهندس محمدامین مهرورز از اعضای این شورا با ۴ رای موافق به عنوان گزینه نهایی شهرداری کازرون انتخاب شد.

در صورت تایید این انتخاب توسط استانداری، محمدامین مهرورز می بایست از عضویت در شورای شهر کازرون استعفا نماید و اولین عضو علی البدل جانشین وی گردد.

شهردار جدید کازرون از سوی شورای این شهر انتخاب شد

بر اساس گزارش دریافتی کازرون نما، آقایان کاظمینی، آذین فر، مهرورز و خانم نامداری موافقین شهرداری مهرورز و آقایان ریاضی، روزبهی و تن در مخالفت با این گزینه رای دادند.

لازم به ذکر است که مهندس محمدامین مهرورز دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی برق و در حال حاضر عضو شورای اسلامی شهر کازرون و یکی از نمایندگان فارس در شواری عالی استان ها است

شهردار جدید کازرون از سوی شورای این شهر انتخاب شد


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
0
ببخشید تخصص برق با شهرداری چه نسبتی دارد؟
انقلاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
0
0
احتراما جناب آقای مهروز ضمن تشکر از زحمات شما برای شهر کازرون عاجزانه یک خواهش داشتم از طرف اهالی محترم انقلاب مزاحمتون میشم.جناب آقای ریاضی اصلا به فلکه انقلاب توجهی نمی‌شود الان نزدیک ۳۰ سال هست که یک عدد قو وسط فلکه انقلاب نصب شد که اصلا نه جلوه ای دارد نه اینکه آب نماش یک بار هم کار نکرده خیابان انقلاب یکی از محله های کازرون هست که نزدیک به ۱۰۰تا شهید داده از شهیدان داودی بگیرید تا شهیدان دیدور و سعیدی شغل اکثر مردم این محله آهنگری بوده لذا من عاجزانه خواهش میکنم به این محله و فلکه اش رسیدگی شود و یک آلمان مربوط به انقلاب یا شغل مردم که آهنگری بوده نصب شود من التماس میکنم بارها نامه نویسی کردم ولی جوابی دریافت نکرده ام این محله از محله های قدیمی کازرون و همیشه در صحنه انقلاب بودند من کمال تشکر را دارم اگه خواسته ناچیز این حقیر را ارجاع دهید و رسیدگی شود ممنون میشوم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷