پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
علی باقری شهردار سابق کازرون که به دلیل بیماری قلبی 15 مهرماه از سمت خود استعفا کرد، به جهت تنویر افکار عمومی و پایان دادن به شایعات منتشره در فضای مجازی که این استعفا را ناشی از اختلاف با اعضای شورا و تحت فشار آنها عنوان شده بود و نه بیماری، پیامی را خطاب به مردم کازرون منتشر کرد

به گزارش کازرون نما، متن پیام علی باقری شهردار سابق کازرون به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی

منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قرب است و شکر اندرش مزید نعمت

السلام علیک یا ابا عبدالله

با عرض سلام و ادب محضر شهروندان شریف کازرون، خداوند بزرگ را شاکرم که افتخار دو سال خدمت در شرایط خاص و سخت شهر کازرون به شما مردم عزیز در شهرداری کازرون را نصیبم کرد. همانگونه که خیلی از دوستان اطلاع داشتند اخیرا دچار بیماری شدم که منجر به بستری شدن در بیمارستان گردید و با توجه به وضعیت بدنی و نیاز به مراجعه به مراکز درمانی و همچنین توصیه پزشکان جهت عدم فعالیت در مشاغل پراسترس و جهت جلوگیری از خلل در امورات شهرداری استعفای خود در این سمت را تقدیم اعضای محترم شورای شهر نمودم، بدیهی است در کارهای اجرایی اختلاف نظر و سلیقه وجود دارد.

کلیه عزیزان نگران سلامتی بنده در ادامه خدمت بودند فعالیتهای شهرداری در طی این مدت در صورت رضایت و پذیرش شهروندان عزیز نتیجه زحمات کلیه پرسنل محترم شهرداری و شورا و مشارکت شهروندان و همکاری مسئولین بوده است. قطعا نواقصی در طی مدت فعالیت وجود داشته که متوجه بنده حقیر میباشد و از اینکه نتوانستم بر بسیاری دیگر از مشکلات شهری و تحقق خواسته های به حق شهروندان عزیز فائق آیم صمیمانه عذر خواهی نموده و تقاضای حلالیت دارم، با اطمینان بگویم در هر سازمان یا موقعیتی که باشم از هیچ تلاشی و کوششی برای اهداف و توسعه شهر کازرون در صورت نیاز دریغ نخواهم کرد.

پیام علی باقری شهردار سابق کازرون پس از استعفا

لازم میدانم از زحمات و همکاری اعضای محترم شورا، پرسنل زحمتکش شهرداری و شرکت های تابعه، فرماندار محترم شهرستان، اعضای محترم شورای تامین، رییس محترم دادگستری و دادستان محترم کازرون، روحانیون معزز و امام جمعه شهید، اعضای محترم شورای اداری، نهادها و سازمانهای نظامی، نیروی زحمتکش انتظامی، ناحیه مقاومت پر افتخار بسیج، اصحاب محترم رسانه، خبرنگاران و فعالین شبکه های مجازی، مسئولین محترم استانی به ویژه استاندار محترم و معاونین، و خاصه خانواده های معظم شهدا و جانبازان، هنرمندان، ورزشکاران و مردم شریف کازرون که در همه مراحل پشتیبان اینجانب و در کنار مجموعه مدیریت شهری بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم، ان شالله  که با تلاش و همکاری عزیزان پروژه های در حال انجام بزودی به بهره برداری برسد.

برای دوست و همکار گرامی جناب آقای قاسمی موفقیت و سربلندی درخدمت به مردم شریف و عزیز کازرون در مسند سرپرستی شهرداری از خداوند منان مسئلت دارم.


خادم همیشگی مردم شریف کازرون علی باقری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹