پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۱۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
با اخذ استیذان از رئیس قوه قضائیه:
پس از تأیید حکم اعدام قاتل امام جمعه کازرون در دیوان عالی کشور و اخذ استیذان و اجازه اجرای این حکم از سوی رئیس قوه قضائیه، اجرای این حکم در دستور کار اجرای احکام کیفری شیراز قرارگرفت.

به گزارش کازرون نما، رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه به خاطر حسایست های ویژه این پرونده و تحت تأثیر قرارگرفتن احساسات عمومی، رسیدگی به این پرونده در مجموعه قضایی استان به صورت ویژه و در وقت فوق العاده در دستورکار قرار گرفت گفت: سیر قانونی پرونده در کوتاه ترین زمان طی شد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی با اشاره به اینکه پرونده مرحله نهایی خود، یعنی اخذ استیذان و مجوز اجرای حکم توسط ریاست معظم قوه قضائیه را  طی کرده، از اجرای حکم قصاص محکوم پرونده در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در حکم صادره از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان فارس که به تأیید شعبه 19 دیوان عالی کشور رسیده است بر اجرای حکم در محل وقوع جرم یعنی شهرستان کازرون تأکید شده است.

حکم اعدام قاتل امام جمعه کازرون در مرحله اجرا قرار گرفت / ارتباط قاتل با فرد یا افراد دیگری تحت هر عنوان محرز نشد

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به برخی شایعات مبنی بر مشارکت برخی افراد و جریانات در وقوع این جرم خاطرنشان ساخت: در هیچ یک از مراحل رسیدگی به پرونده شهادت امام جمعه فقید کازرون ارتباط فرد یا افراد دیگری تحت هر عنوان محرز نشد. 

این مقام ارشد قضایی استان افزود: هر زمان اسناد، مدارک و یا شواهدی دال بر مشارکت و دخالت افراد دیگر به دست بیاید، این موضوع قابلیت پیگرد قضایی خواهد داشت.

پیش از این خبر قطعیت و تأیید حکم قصاص عامل شهادت امام جمعه شهرستان کازرون در دیوان عالی کشور اعلام  شده بود.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
با توجه به شناختی که از خانواده های خرسند دارم، احتمالن فردا قبل از اجرای حکم، رضایت میدن و خوشنامی خودشون رو بیشتر میکنن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲