پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
در نشست بررسی مسائل اقتصادی شهرستان کازرون مطرح شد:
با تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان امسال تشکیلات گمرگ در شهرستان کازرون مستقر می‌شود و امید است نخستین محموله صادراتی از طریق گمرک این شهرستان به خارج از کشور صادر شود.

به گزارش کازرون نما، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در نشست بررسی مسائل اقتصادی شهرستان کازرون که با حضور معاون عمرانی استانداری فارس و مسئولین استانی برگزار شد، گفت: تمام زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی شهرستان کازرون برای استقرار گمرک آماده شده است.

 کازرون صاحب گمرک می‌شود / بهره‌برداری از چند طرح‌ عمرانی و اقتصادی در هفته دولت

احد فتوحی به عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی کازرون اشاره کرد و گفت: در صورتی که بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای رفع نواقص منطقه ویژه اقتصادی کازرون تامین شود، با استقرار گمرک در منطقه ویژه اقتصادی کازرون تا پایان امسال این تشکیلات وارد گام عملیاتی خواهد شد و اولین محموله از کازرون صادر می‌شود.


آمادگی برای بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس نیز در این نشست گفت: یک ماه قبل تصمیماتی برای حل مشکلات بعضی از طرح‌های عمده صنعتی و عمرانی شهرستان کازرون گرفته شد. امروز این طرح‌ها همگی عملیاتی شده و آماده بهره‌برداری است

کازرون صاحب گمرک می‌شود / بهره‌برداری از چند طرح‌ عمرانی و اقتصادی در هفته دولت 

محمود رضایی کوچی به چند طرح که عملیات اجرایی آنها به اتمام رسیده است، اشاره کرد و گفت: تصفیه‌خانه کازرون، پل بزرگ بالاده که بر اثر سیل چند سال اخیر تخریب شد، و ۱۵ طرح ورزشی از جمله 4 سالن ورزشی روستایی و ۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان کازرون از طرح‌های آماده افتتاح است که در هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند. همچنین مرکز شیمی‌درمانی و پلی‌کلینیک کازرون از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت در شهرستان کازرون به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استانداری فارس گفت: تامین اعتبار برای بعضی از طرح‌ها از جمله کتابخانه مرکزی در دست ساخت کازرون و تامین اعتبار برای رفع مشکل آب‌رسانی به 14 روستای بخش مرکزی کازرون از تصمیماتی بود که در این نشست گرفته شد. در ادامه این نشست، شهرداران و بخشداران مشکلات اعتباری حوزه استحفاظی خود را بیان کردند.


نویسنده: روزنامه همشهری
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹