پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۶

»من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا ا... علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا«
به راستی که تو جوانمردی بودی از تبار مردانی که بر سر عهد و پیمانشان با خدا، صادقانه و خالصانه تا آخر ایستادند ... و پیمان خود را به آخر رساندند...
و در این راه در بهترین اوقات- سحرگاه لیله‌القدر- با خوش‌ترین حالت- بعد از راز و نیاز به درگاه حضرت بی‌نیاز و توسل و تضرع- بالاترین پاداش- شهادت- را دریافت کردی و به لقاء ا... رسیدی، و همچنان‌که در دنیا از بهره‌مندی از توفیقات الهی خرسند بودی، با شهادت برای همیشه- الی‌الابد- خرسند گردیدی، گوارایت باد شهادت فی‌سبیل‌ا... را.
در فراقت نزدیک چهل روز است که گاه و بی‌گاه، آن سحرگاه رویارویی و مواجهه خرسند همیشه مهربان و مردم‌دار را، در اوج مردانگی و صداقت با آن قاتل نگون‌بخت در اوج دنائت و شقاوت در تصورم می‌بینم، وقتی که تو را صدا می‌زند که سؤال دارم و تو چگونه با لبخند همیشگی و در کمال آرامش و مهربانی و مزاح می‌گویی: آقای ....!! این وقت سحر اینجا چه می‌کنی؟ ... این چه هیأتی است که به خود گرفته‌ای؟! ... و دست مهربان و مردم‌دارت را برای دست دادن به‌سویش دراز می‌کنی، و آن نانجیب خوش‌خط و خال و جاهل و احمق دست محبت‌‌آمیزت را می‌گیرد و با دست دیگرش در اوج نامردی و قساوت قلب با دشنه‌ی انحراف و کینه، سینه پر از محبتت را می‌شکافد، که قلب هر انسانی را جریحه‌دار و همه‌ی کسانی که تو را می‌شناختند از دور و نزدیک، داخل و یا خارج  از کشور را داغدار کرده و شهر را یکپارچه در بهت و حیرت به عزا می نشاند که:»بأیّ ذَنبٍ قُتِلَت« ؟! به چه جرمی کشته شد؟!.
و این مصداق فرموده شهید مطهری در کتاب جاذبه و دافعه علی (ع) است که: همیشه منافقین بی‌دین، مقدسان احمق را علیه مصالح اسلام برمی‌انگیزند، اینها شمشیری می‌گردند در دست آن‌ها و تیری در کمان آن‌ها. همواره مقدس‌مآبان احمق آلت دست منافقینی زیرک قرار می‌گیرند. پیدایش خوارج از همین طبقه‌ی جاهل مسلکِ مقدس‌مآب احمق بودند. و آبشخور افکار پلید قاتل این روحانی خدوم و مخلص، همان جریان ضددینی خوارج می‌باشد که اولین قربانی عزیز آن در صدر اسلام امیرالمؤمنین علی (ع) و اولین قربانی آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، علامه شهید مرتضی مطهری بوده است و شهادت مظلومانه‌ی شهید خرسند نه اولین و نه آخرین آن‌هاست .
زر سفیانی و جمود جاهل- شکسته تارک امام عادل
مشابه این افکار پلید تکفیری خوارج هنوز هم هست که تابه‌حال با هر امام جمعه‌ای و هر مدیر حوزه علمیه‌ای در افتادند و تخریب و تضعیف کرده و می کنند، بر مسئولین محترم مربوطه است که باید هوشیار باشند تا صاحبان خود شیفته این افکار غلط و انحرافی رابشناسندو تا آنجا که ممکن است آنان را هدایت و کنترل نمایند. 
برای شهید مظلوم خرسند چه افتخاری بالاتر از این که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، برخی مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، شخصیت‌های بزرگ فرهنگی مذهبی، صاحب منصبان و ... از طریق پیام‌های تسلیت و بیانیه‌ها برمظلومیت، صداقت ،اخلاص، مردمی بودن و توانمندی‌ها و خوبی‌هایش شهادت دادند که در این مختصر به ذکر نمونه‌هایی از آن بسنده می‌شود:
روحانی شایسته، پاکباخته، جلیل‌القدر، عالم برجسته و فرزانه، آگاه به زمان، سیاستمدار، نیک‌خصال، مردم‌دار، ساده‌زیست، دوست‌داشتنی، بی‌تکلف، فعال، موفق، پرتلاش، با اخلاص، صادق، خدوم، انقلابی، مجاهد راستین، مبارز خستگی‌ناپذیر، عالم عامل، فراحزبی، فراجناحی، دارای باور کامل ولائی، سرباز و جان فدای ولایت، یار دیرین ولایت و رهبری، جانباز سرافراز جنگ تحمیلی، یادگار دفاع مقدس، دل سوز انقلاب، متصف به صفات مثبت انسانی، حامی مستضعفین، طرفدار اتحاد و همدلی، میدان‌دار عرصه‌ی فرهنگ، خطیب فرهیخته و توانای نماز جمعه، خطیب روشنگر، رسواگر دست‌های ناپاک ضدانقلاب و استکبار جهانی، معلم قرآن، شخصی دلپذیر و باصفا، مدافع حقوق و منافع مردم، پیگیر مطالبات مردم، یک‌تنه برای شهرستان کازرون کوشا بود، شهادتش نشانه پاداش بزرگ الهی بود، به لقاءا... پیوست، در مسیر دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای شهدای گرانقدر بود، عاشق خدمت و شیفته پیشرفت شهرستان بود، غم مردم داشت، شرمنده معیشت مردم بود، شهادتش نشانه رستگاریش می‌باشد، علی‌وار رفت، شهادتش شباهت به شهادت مولایش علی (ع) بود، بوی شهادت می‌داد، دغدغه مشکلات مردم داشت، خادم‌الحسین (ع) بود، منتقد و متعرض با فتنه‌انگیزی معاندین و منافقین نفوذی در صفوف مردم شریف و انقلابی کازرون و بی‌تدبیری بعضی دست‌اندرکاران در اردیبهشت 97 در کازرون که منجر به حوادث دردناک و خسارات باری گردید به‌عنوان زبان مردم بود و  به جد پیگیر ممانعت از اقدام‌ غیرقانونی، غیرضروری و غیرکارشناسانه جهت عدم تکرار اتفاقات ناگوار و خسارت‌باردیگر بود. 
همه مردم آگاه و باانصاف که با امام جمعه شهید بیشتر در ارتباط بودند بهتر می‌دانند که عمده سعی و تلاشش در مسائل اجتماعی حفظ آرامش، اتحاد و اتفاق و برادری بین همه اهالی شهرستان جهت ترقی و تعالی و پیشرفت و آبادانی کل شهرستان بود. مردم شریف، قدردان و انقلابی شهرستان کازرون هم که با حضور در تشییع جنازه باشکوه و بدرقه کم‌نظیراز این شهید مظلوم بر موارد فوق شهادت دادند و قدردانی نمودند.  
یادش گرامی وراهش پررهرو

نویسنده: علی اسدزاده
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
افرین به این سواد واژه حظور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حضور عزیزم
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
در ابتدا باید عرض کنم که این مطلب تا این لحظه نزدیک به 100 بازدید داشته است و مطمئنا اکثر کسانی که آن را تا به آخر مطالعه کرده اند این غلط تایپی را دیده اند؛ اما اینکه فقط شما آنرا به ما گوشزد نموده اید نشان از این است که شما نسبت به کیفیت مطالب منتشر شده بی تفاوت نبوده اید و این برای ما بسیار بسیار ارزشمند است و صمیمانه قدردان و سپاسگزار شما هستیم و حسب تذکر شما این کلمه از نظر املایی تصحیح گردید.
اما نکته دوم اینکه اگر شما متنی را تایپ کرده باشید، خصوصا اینکه این متن را نه از روی یک متن نوشته شده بر روی کاغذ، بلکه مستقیما آنچه به ذهنتان می رسد را مستقیما تایپ کنید، از این دست اغلاط تایپی به وفور پیش خواهد آمد. بنابراین نباید بلافاصله آنرا ناشی از بی سوادی دانست. ای کاش جامعه ما خود را به سمتی ببرد که بلافاصله با هر اشتباه کوچکی به دیگران انگ نزند.
ان شاالله ما هم تلاش میکنیم تا در ویرایش قبل از انتشار مطالب دقت بیشتری به کار ببریم تا رضایت مخاطبان به صورت کامل حاصل شود
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷