پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
با حضور نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی:
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم اربعین شهادت امام جمعه کازرون گفت: شهادت درجه متعالی است و ما باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

به گزارش کازرون نما، آیت الله تقوی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم چهلمین روز شهادت حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهرستان کازرون با بیان اینکه شهادت درجه متعالی است و ما باید این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم، تصریح کرد: کشته شدن در راه آرمان‌های الهی و اسلامی، برتر و با فضیلت‌تر است.

وی با بیان اینکه شناسنامه انقلاب ما که به دنیا هم ارائه شد همان شهادت است، گفت: نهضت ما حسینی است.

آیت الله تقوی با بیان اینکه تا امروز هر چه داریم از شهدا داریم،  اظهار کرد: مبادا شهدا را فراموش کنیم چرا که ماه محرم را ماه شرف وشهادت خواندیم و به دنیا اعلام کردیم.

مراسم اربعین شهادت امام جمعه کازرون برگزار شد/آیت اله تقوی: فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه کنیم

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: ارزش شهادت به اندازه‌ای است که همیشه اولیای الهی همیشه از خداوند درخواست می‌کردند تا شهادت نصیب آن‌ها شود.

وی با اشاره به ویژگیهای شخصیتی امام جمعه شهرستان کازرون افزود: شهید حجت الاسلام خرسند یک سرمایه تاریخی برای نسل جوان ملت و مردم کازرون شد.

آیت‌الله تقوی ادامه داد: محراب و نماز جمعه میدان مبارزه با همه شیاطین است و اینجا میدان جهاد است.

وی خطاب به دشمنان بیان کرد: آیا فکر می‌کنید با این اقدامات ملت دست از آرمانش برمی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: رئیس جمهور بی ادب و بی فرهنگ امریکا هر چه نعره و فریاد بزند و تهدید کند و دنیا را علیه ایران برآشوب کند این ملت مقاوم تر می ایستد.

آیت‌الله تقوی خطاب به رئیس جمهور امریکا تصریح کرد: شما ملت ایران را نشناخته ای، و این شهادت ها موجب عظمت ملت را فراهم می آورد.

مراسم اربعین شهادت امام جمعه کازرون برگزار شد/آیت اله تقوی: فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه کنیم

وی افزود: ملت ما از اینگونه حرکات نمی لرزد، نمی ترسد و عقب نشینی نمی کند و ما راهمان را انتخاب کرده و به مردم دنیا نشان دادیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: از برکت مقاومت و شهدا در همه جای دنیا تاثیر گذاشتیم و پشت سر رهبرمان را رها نمی کنیم بلکه پشت سر ایشان حرکت می کنیم.

وی خطاب به دشمنان با بیان اینکه ما مقاوم ایستاده ایم، افزود: بکُشید خرسند‌های ما را، این‌ها زنده می‌شوند و، چون راست قامت جاویدی در تاریخ منطقه و تاریخ ملت می‌مانند.

آیت‌الله تقوی بیان کرد: شهادت، مبارزه و جهاد راهی است که ما انتخاب کرده ایم و با هیچ ملتی کینه نداریم و به هیچ ملتی حمله نمی‌کنیم و سوابق تاریخی و انقلابی ما کاملا معلوم است که ما اهل تجاوز به کشور‌های دیگران نبوده ایم، ولی با قدرت از خود، دفاع می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: حتی اگر ملت‌های مظلوم از ما بخواهند تا در مقابل استکبار بایستند به آن‌ها هم کمک می‌کنیم.

وی تصریح کرد: امروز ما به غزه کمک می‌کنیم و اکنون در مقابل جنایتکاران اشغالگر ایستاده و حزب الله لبنان تقویت شده امام و انقلاب اسلامی است و امروز با رهنمود‌های امام و انقلاب نیرو می‌گیرند و یک قدرت عظیم و شکست ناپذیر در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در ادامه صحبت های خود خطاب به دشمنان اضافه کرد: امروز در هر کجای دنیا و منطقه بخواهید نقشه‌های شیطانیتان را پیاده کنید انقلاب و اندیشه‌های اسلامی مانع پیاده شدن آن نقشه‌ها خواهند شد.

مراسم اربعین شهادت امام جمعه کازرون برگزار شد/آیت اله تقوی: فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه کنیم

آیت‌الله تقوی ادامه داد: امروز مشکلات داریم، اما انقلاب اسلامی از برکت ایثارگری‌های شهدایی، چون حجت الاسلام خرسند در سطح بین المللی یک ابرقدرت است.

وی با بیان اینکه فقط رهبری ایران و ملت غیور ایران است که امریکا را تهدید کرده است، افزود: ما برای پاسداری از ارزش‌های خون شهدا وظیفه داریم.

نماینده، ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه اولین وظیفه ما این است که شهدا را بشناسیم، گفت: شهدا وارثان انبیا و اولیای الهی هستند.

آیت‌الله تقوی تصریح کرد: دیگر وظیفه ما در مقابل شهدا معرفی و تفسیر خون آن‌ها است.

وی با اشاره به سابقه آشنایی ۱۲ ساله خود با شهید حجت الاسلام خرسند، ادامه داد: او از ائمه جمعه کم نظیر، خوش فکر، انقلابی، ولایی و ولایتمدار، متدین، منضبط و متعهد بود و توقع شخصی نداشت.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: او یک شخصیت فعال، خودجوش، دردمند، خدوم و عاشق خدمت به مردم بود.

آیت‌الله تقوی ، در خصوص پرونده قتل امام جمعه کازرون به نقل از رئیس کل دادگستری فارس اظهار کرد: پرونده هنوز باز است و دستگاه قضایی، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی همچنان پیگیر موضوع هستند تا سرنخ هایی در این خصوص بدست آید و ماجرا شفاف تر شود.

وی خطاب به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی گفت: دشمن در کمین است، و باید مراقب بود سرمایه های این انقلاب که نیروهای ارزشمند و مخلص هستند حفظ شوند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
آقای تقوی هم آیت الله شد؟! مبارک است ان شاءالله!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳