پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
در آستانه اربعین شهادت امام جمعه کازرون:
بر اساس پیشنهاد کمیته نام‌گذاری و با مصوبه شورای اسلامی شهر کازرون، در آستانه اربعین شهادت حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه فقید کازرون، میدان و بلواری در این شهر به نام "شهید شیخ محمد خرسند" نامگذاری شد.

به گزارش کازرون نما، طی اطلاعیه ای که از طرف شورای اسلامی شهر کازرون در فضای مجازی منتشر گردید، شورای شهر کازرون بر اساس پیشنهاد کمیته نام‌گذاری مصوب کرد که از این پس بلوار مقابل پایانه مسافربری شهرسبز کازرون از میدان سنگی تا میدان سلمان و حد فاصل این دو بلوار میدان روبروی اداره راه، بلوار و میدان "حجت‌الاسلام والمسلمین شهید حاج شیخ محمد خرسند" نام‌گذاری گردد.

با مصوبه شورای شهر بلوار و میدانی در کازرون به نام شهید خرسند نامگذاری شد

متن اطلاعیه شورای اسلامی شهر کازرون به شرح زیر می‌باشد:

شهیدان زنده‌اند

شهروندان و مردم مهربان و قدرشناس شهر کازرون با سلام

مجاهدت‌ها و تلاش و پویایی و دل‌سوزی حجت‌الاسلام والمسلمین شهید حاج شیخ محمد خرسند بر احدی از آحاد مردم کازرون پوشیده نیست.

امام جمعه محبوب و مردمی کازرون که همواره در راستای تحقق بخشیدن به امور زیربنایی شهرستان و تلاش برای عمران و آبادانی و توسعه کازرون گام‌های ارزنده‌ای را برداشت و به مسائل اجتماعی، فرهنگی و رفاهی و خدماتی بسیار اهمیت می‌داد و از راهنمایی و مشورت دادن به شورای اسلامی شهر کازرون دریغ نمی‌ورزید.

منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر کازرون ضمن ابراز تاسف از ترور ناجوانمردانه‌ی آن امام جمعه فعال و موفق و تبریک به خاطر شهادت آن شهید لیله‌القدر به خانواده معظم ایشان و مردم بزرگوار کازرون و به پاس خدمات آن شهید در تمام امور جاری مردم و در جهت قدردانی از مقام شامخ آن امام جمعه‌ی مردمی با فوریت نسبت به تشکیل کمیته نام‌گذاری اقدام و با نام‌گذاری یکی از میادین و بلوارهای شهر به نام شهید شیخ محمد خرسند موافقت نمود.

"از این به بعد بلوار جلو ترمینال شهرسبز از میدان سنگی تا میدان سلمان و حد فاصل این دو بلوار میدان روبروی اداره راه بلوار و میدان حجت‌الاسلام والمسلمین شهید حاج شیخ محمد خرسند نام‌گذاری گردید"

امیدوار هستیم توانسته باشیم به عنوان منتخبین شما مردم خوب کازرون و در راستای قدردانی از زحمات و تلاش‌های آن شهید عزیز و به درخواست کثیری از شهروندان گرامی در این خصوص و در جهت رضایت شما همشهریان محترم گامی مهم را برداشته باشیم.


هرگز نمیرد آن‌که دلش زنده شد به عشق  ***  ثبت است بر جریده عالم دوام ما

 

*شورای اسلامی شهر کازرون*


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷