پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
توسط معاون سیاسی و امنیتی استانداری صورت گرفت:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: فیلم‌ها و تصاویر انتشار یافته در شبکه‌های مجازی منتسب به تجمع اعتراضی مردم کازرون قدیمی و آرشیوی است.

به گزارش کازرون نما، سیداحمد احمدی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: برخی شبکه‌های معاند، فراخوانی مبنی بر تجمع مردم کازرون در روز ۲۵ خرداد ۹۸ نشر دادند، اما از این فراخوان هیچ استقبالی نشد که این شبکه‌ها برای حفظ آبروی خود اقدام به انتشار تصاویر آرشیوی و قدیمی کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب باید بدانند که مردم با وجود مسائل و مشکلاتی که دارند هیچگاه به نظام و انقلاب پشت نمی‌کنند و فریب ترفند‌ها و حقه‌های نخ نما شده و کهنه رسانه‌ها و شبکه‌های معاند را نمی‌خورند.

 پاسخ استانداری فارس درباره تصاویر منتسب به تجمع اعتراضی کازرون

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی کازرون نیز که نسبت به این نقشه دشمنان آگاهی یافته بودند ضمن بی تفاوتی در قبال این فراخوان، اعتراض خود را از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی نسبت به اینگونه اقدامات کور اعلام کردند.

احمدی زاده اضافه کرد: همراهی مردم با نظام و انقلاب به گونه‌ای است که دشمنان را وادار کرده که از سر ناتوانی در همراه کردن مردم با نقشه‌ها و برنامه هایشان، به دروغ و شایعه سازی متوسل شوند.

گفتنی است: طی چند هفته‌ گذشته کانال‌های سلطنت طلب و ضدانقلاب در اقدامی هماهنگ تمام تلاششان را به کار گرفتند تا تجمعی در روز ۲۵ خردادماه در کازرون به راه بیاندازند.

 پاسخ استانداری فارس درباره تصاویر منتسب به تجمع اعتراضی کازرون

این رسانه‌ها از تجمع خود تحت عنوان «فراخوان ملی میهنی» اسم بردند و میدان‌ها و خیابان‌هایی را برای این برنامه خود انتخاب کردند. اما روز ۲۵ خرداماه ۱۳۹۸ هم آمد و رفت و تمام دسیسه‌ها این جریان نقش برآب شد و کازرون روز بسیار عادی ای را مانند روزهای گذشته خود تجربه کرد، و این رسانه‌ها به انتشار تصاویر و فیلم‌های آرشیوی سال‌های گذشته روی آوردند.

پیش از این نیز ضدانقلاب تصاویر فتنه ۸۸ تهران را نیز به‌جای تصاویر اغتشاشات خردادماه منتشر کرده بود.

پاسخ استانداری فارس درباره تصاویر منتسب به تجمع اعتراضی کازرون 

منبع عکس: مشرق نیوز


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴