پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
جمال الدین الوانی تاکید کرد:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: بهره برداری از بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی امام علی (ع) این دانشگاه که عملیات ساخت آن به انجام رسیده، نیازمند تامین ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز آن است.

به گزارش کازرون نما، جمال الدین الوانی، شنبه در نشست خبری افزود: این بیمارستان در سال ۸۸ عملیات ساخت آن در زمینی با زیربنای ۱۴ هزار مترمربع آغاز شد و با صرف بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه احداث آن در سال ۹۷ به اتمام رسید و در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون قرار گرفت؛ اما در حال حاضر این دانشگاه اعتباری برای تجهیز آن ندارد.

وی بیان داشت: با توجه به عدم توانایی مالی این دانشگاه برای تامین اعتبار تجهیز این مرکز درمانی، از خیران حوزه سلامت شهرستان کازرون انتظار داریم که در این زمینه مساعدت کنند؛ ضمن اینکه در نشستی که با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) داشتیم مقرر شد که ۱۴۰ میلیارد ریال به این امر کمک کنند که هنوز این رقم اختصاص داده نشده است.

بهره برداری از بیمارستان کازرون در گرو ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار است

الوانی اضافه کرد: در این مورد نشست‌های متعددی نیز در تهران با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین در این شهرستان با فرماندار و برخی از دست اندرکاران برگزار شد که تا کنون نتیجه مثبتی به همراه نداشته است.

به گفته وی، بیمارستان امام علی (ع) کازرون متشکل از بخش‌های داخلی، اطفال، زنان و زایمان، اتاق عمل، CCU، آی سی یو، آزمایشگاه تخصصی، رادیولوژی، فیزیوتراپی، درمانگاه، اورژانس، کلینک تخصصی و بخش آموزشی دانشجویان پزشکی است.

 

خبر حذف رشته پزشکی از دانشگاه آزاد کازرون صحت ندارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون همچنین در بخش دیگری از مطالب خود در مورد مطلبی که در چند روز اخیر در فضای مجازی انتشار یافته و اعلام شده که رشته پزشکی از این دانشگاه حذف خواهد شد، گفت: این خبر صحت ندارد و هم اینک رشته پزشکی عمومی، مهندسی پزشکی از مقطع کارشناسی تا دکترای تخصصی، دکترای حرفه‌ای دامپزشکی، کارشناسی پرستاری و کارشناسی بهداشت عمومی در این دانشگاه فعال است.


منبع: ایرنا
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
اذان صبح
۰۵:۳۴:۱۶
طلوع افتاب
۰۶:۵۴:۳۴
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۲۱:۰۱
اذان مغرب
۱۹:۳۷:۰۴